Friluftsliv, Naturturism

Vi som inte är där ...

15 inlägg 11038 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vi som inte är där ...

Hugin  
#227970 Nä, tråden handlar inte om oss som inte är på Maddes bröllop, utan om oss som inte bevistar Elmia. - Därav den kanske långsökta rubriken: Naturturism, Skogsturism.

- Verkar som att en hel del nerv i forumet (tillfälligt?) har slocknat, sannolikt pga pågående Elmia-mässa. Känns därför viktigt att vi, som hör till "fotfolket" upprätthåller någon form av aktivitet, medan Fredrik, Totte, Mange m. fl är fullt upptagna med viktigare saker! Så:

KSE, Uvskogen, finska vänner, Skogsgotte m. fl som normalt frekventerar forumet och inte rest till Jönköping; Hjälp till att visa att vi kan sköta hemmamarknaden medan storebrorsorna är borta och roar sig!

Mycket händer i skogen under tiden som de är borta och det är just det de missar!



   TS
Avatar Fallback

Re: Vi som inte är där ...

Nolltax AB  
#227971 Tänkte ha, men oj vad det drog motvalls.... Så, nej. Är ej där jag trodde jag var...

Avatar Fallback

Re: Vi som inte är där ...

Hugin  
#227973 Kul, Nolltax, med snabbt svar. - Inte ens prinsessbröllopet?

   TS
Avatar Fallback

Re: Vi som inte är där ...

Nolltax AB  
#227974 Fick ingen inbjudan. Märkligt...

Användarvisningsbild

Re: Vi som inte är där ...

värmSkog  
#227975 Det märks tydligt att det är elmia wood, nästan dött på skogsforum. Vad ska man läsa nu på kvällarna? Aja skogsfolket kommer snart "hem" igen

Avatar Fallback

Re: Vi som inte är där ...

Hugin  
#227977
Nolltax AB skrev:Fick ingen inbjudan. Märkligt...


Kanske för att han (amerikanen) inte är riktigt accepterad i Riddarhuset? De vill nog hålla det lite folkligare och därför inte bjuda in noblessen... ?
Senast redigerad av Hugin fre 07 jun 2013, 21:56, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vi som inte är där ...

Skogshuggarninorr35  
#227980 Skulle bara åka på hennes bröllop om ja fick betalt och reseersättning och betalt boende.

Användarvisningsbild

Re: Vi som inte är där ...

JensSkoog  
#227982 Jag måste bara åka dit neste år! Prinsessor och prinsar och businessadel skiter jag i - det er mycket trevligare med lite gallring som ventar!

Avatar Fallback

Re: Vi som inte är där ...

Nolltax AB  
#227984 Taxen pinkar blått, nota bene.
Anses ej helt rumsren vara enligt vissa grupper dock, så jag vet inte....
Å käket hinner kallna så nån höjdare är det inte....
Hellre skogsmässa....

Användarvisningsbild

Re: Vi som inte är där ...

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#227987 Jag åkte inte för den där utlänningen hade nog blivit brädad på kuppen och man
vill ju inte ställa till det mer än absolut nödvändigt.

Användarvisningsbild

Re: Vi som inte är där ...

Skogshuggarninorr35  
#227992 :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Vi som inte är där ...

Palakangas  
#228000 Jag är väl inte direkt fascinerad av kungahuset men grabben är är med på bröllopet. Han och 15 andra unga spelmän från Hälsingland ska spela i slottskyrkan i samband med vigseln. Roligt för honom och nog är jag stolt :grin:

Användarvisningsbild

Re: Vi som inte är där ...

machonisti  
#228001 Avrundning av arbetsåret strax före semestern.
Kurser på avstånd, innehållande kvällsaktivitet.

Underligt... kursdagar... små ögon.
Kvällstid i njutning.

Gäääsp...flernätterskurser gör en slö till helgen....

Användarvisningsbild

Re: Vi som inte är där ...

Kse  
#228013 Ja tanken var att jag skulle vara i Skogsforums monter med Fredrik ( Hmm... Fredrik och Fredrik skulle bli lätt förvirrande...) men tyvärr så fick jag inte ihop jobbpusslet och har lite personalbrist.
Av samma orsak så har det inte blivit så mycket skrivande på forumet då jag mest sitter och läser det ni andra skriver, nån måste ju moderera oxå.
Har inte lyckats få in nån blogg genom nya mobilversionen heller och när jag växlar till vanliga sidan så åker jag raskt tillbaka så fort jag försöker flytta vidare. Jag är i stugan och åskan har slagit ut internet så jag är beroende av en seg 2g uppkoppling via mobilen, lite lågt tempo på Skogsforum men vi håller iaf runt 80 nya inlägg per dygn.

Ja vi får göra så gott vi kan för att hålla uppe farten under Elmia.

Användarvisningsbild

Re: Vi som inte är där ...

Fredrik Reuter  
#228014 Hej!
Vi hade nog fixat Fredrik o Fredrik också. :wink:
Men nu är jag också hemma och har förhoppningsvis mer tid att justera dwn nya mobilversionen. Tyvärr har den just nu några buggar du har upptäckt några av dem kse. Men jag ska försöka åtgärda detta så fort det bara går så håll ut!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).