Skördare

Komatsu och Logmax?

7 inlägg 5964 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Komatsu och Logmax?

Cruiser_no1  
#214408 När kan man få en Komatsu utrustat med Logmax?

Ska dom gå bort helt från sina egna aggregat eller ska logmax bli ett komplement?



   TS
Användarvisningsbild

Re: Komatsu och Logmax?

Cruiser_no1  
#214420 ???

   TS
Användarvisningsbild

Re: Komatsu och Logmax?

kalhygge  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#214422 Jag tror det går tidigast Okt/Nov 2013, det va nån deal vid köpet.

Dock går det ju redan idag - om man använder komatsu/SPaggregatet som typ bojsänke, och eftermonterar valfritt Logmax... Kanske dyrt, men skönt slippa proppventiler etc..

Avatar Fallback

Re: Komatsu och Logmax?

Lindroth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#214529
kalhygge skrev:Jag tror det går tidigast Okt/Nov 2013, det va nån deal vid köpet.

Dock går det ju redan idag - om man använder komatsu/SPaggregatet som typ bojsänke, och eftermonterar valfritt Logmax... Kanske dyrt, men skönt slippa proppventiler etc..

Jag har hört Januari -14 men ska visas på elmia

Avatar Fallback

Re: Komatsu och Logmax?

Henningway  
#220607
Cruiser_no1 skrev:När kan man få en Komatsu utrustat med Logmax?

Ska dom gå bort helt från sina egna aggregat eller ska logmax bli ett komplement?



Det säkraste är nog att ringa Komatsus säljare, för i slutändan är det ju han som ska skriva köpekontraktet. ;)
Nä lite skämtsamt, men ändock så är det alltid risk för missförstånd, tro och gissningar på forum och därmed är det nog svårt att få ett korrekt svar utan att fråga säljaren. Och det gäller ju alla fabrikat.

P.s. Jag har hört att dom egna aggregaten ska vara kvar och även Logmax aggregaten............men vad vet jag? :lol:

Avatar Fallback

Re: Komatsu och Logmax?

valmetmange  
#220936 Hörde idag av en datakille från komatsu tidigast januari 2014 men ska visas på elmia på nån grävare troligtvis!

Användarvisningsbild

Re: Komatsu och Logmax?

skogsjan695xl  
#220949 Det dröjer väll pga att de ska försöka klämma in sin aggregatdator i aggregatet skulle jag tro.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).