Före och efter jobbet

Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

75 inlägg 27321 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

Ponsse  
#21707 Kanske inte är världens intressantaste fråga men,vad lyssnar ni mest på när ni sitter och kör? själv så brukar jag lyssna på Rix fm på dagarna och Radio P4 uppland på kvällarna,karlavagnen är ett intressant program 8) :lol:



   TS
Elmia
Avatar Fallback
Jaskar  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21716 Nästan uteslutande p3 faktiskt. Finns några enstaka program jag inte pallar där, på veckorna är "mitt p3 med Denize Merdol" hatobjektet, och på helgerna är det mycket skräp där tyvärr. Då slänger jag på en bra skiva (mp3/cd-spelare i skördaren :D ) eller byter till nån annan SR-kanal. Klarar inte av reklamradio, musiken i p3 är illa nog faktiskt. Har aldrig provat nån ljudbok, har bara inte blivit av. Jag läser gärna på fritiden och det verkar räcka för mig.

Några program som får dagen att ticka på bra:
Morgonpasset - Olle Garp är grymt skön
Christer - Ofta intressanta/roliga ämnen
Deluxe - Sorgligen nog insomnat, men repriserna är inte fy skam heller
Spanarna - Diggar Jonas Hallberg stenhårt

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21720 jag håller med "jaskar" .. (och vad har den där "deniz merdol " att göra i våran radio? ) ... SR P3 är det som gäller :lol: .. snart sinnesjukt mycket reklam i radion..

jag håller på din programtablå :lol:

Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21722 Rix Fm på morgonen å sen kvittar det om det blir Rix fm eller Mix megapol på eftermiddag/kväll.

orkar inte lyssna på Skäggfabrorn Adam och Gry.
Alltså Barnsligare människor får man allt leta efter.

Gert, Titti och Roger regerar på morgonen.

Förut på eftermidagarna så var det alltid Jesse Walin och Sussane Myrdal som jag lyssande på men nu är inte Jesse kvar så nu kvittar det på Eftermidagarna.

Användarvisningsbild
Maldas  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21726 Jag lyssnar nästan uteslutande på SR.

Favoriter:
Morgonpasset i P3 (håller med om att Garp är grym) utom fredagar då dom sänder från Göteborg, då blir det Adam o Gry.

P3 populär, Hanna Fahl är också grym!

P3 har även de bästa humorprogrammen, Mammas nya kille och Cirkus Kiev.

P1 har flera bra program, Ring P1, plånboken, Vetenskapsradion tekno, spanarna,Sommar,mm

P4 Extra nu med Lotta Bromé. Hon är skarp!

Program som får en att byta kanal:

Deluxe, dom var lite kul för typ sex år sedan.
Lantz, hon kan ju göra bra grejer men oftast blir det bara flams.
Pang prego, tycker ngn det är roligt???
Mitt P3 ??

Förövrigt kan det vara rätt skönt att slå av radion ibland, öppna takluckan och lyssna på maskinens härliga ljud
:D
Senast redigerad av Maldas sön 02 mar 2008, 22:48, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild
Thunborg  
#21729 Blir morgonpasset på morgonen sen kvittar det för mig också om det inte är sport på p4 (oftast helgen) annars räckomenderar jag ljudböcker
man glömmer både tid och rum men blir 😡 när det ringer eller trasar.
Tycker annars nattens radio är bättre än på dagarna 8)

Användarvisningsbild
The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21735 Lyssnar mycket på radio mest i kåpor både på jobbet o hemma.

mest på p1 faktiskt (+200 Gubb poäng och 3 nya liv) många intressanta program, men även en hel del P4 radio värmland + lite sportradio och karlavagn även NRK (Norge) går bra här så för omväxling så..

:arrow: Men PALLAR INTE reklamradio dunka dunka 😈 möjligen Fylking nån väldigt enstaka gång :!: [/b]

Användarvisningsbild
Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21739 Det är uteslutande P3 som gäller för mig, förutom de dagar det är hockey/fotboll på P4. Blir en hel del talböcker åxå. Har satt i stereo med USB ingång i skördaren. Kanonsmidigt å ha talböckerna på sitt egna minne.
Håller med om att dendär denise e en riktig plåga. Då är det tur man har nån talbok att ta till. Mammas nya kille på P3 är riktigt skojj!

Användarvisningsbild
Skotartjejen  
#21759 Blir ju mest P3 som jag lyssnar på.
Men jag håller med helt och hållet och undrar om P3 inte har nått bättre än Denise Merdol att fylla sin tablå med. Herregud vilken sinnessjuk brud och tänk att få sitta i radio och få betalt bara för att sitta och snacka om sig själv 😡 urk!!

Annars är jag en som gillar "dunkadunka" så ibland har jag skivor med mig som jag spelar på hög volym 8) och en och annan ljundbok har väl slunkit med också.

Avatar Fallback
Ponsse  
#21786 P3 tycker jag har blivit en så kallad "fjortiskanal" :lol: P4 kan det bli lite väl mkt prat ibland,annars tycker jag det finns rätt mkt på radio rix fm är bra iaf fredag morgon runt 09.00 tiden :roll: 8)

   TS
Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21787
Ponsse skrev:P3 tycker jag har blivit en så kallad "fjortiskanal" :lol: P4 kan det bli lite väl mkt prat ibland,annars tycker jag det finns rätt mkt på radio rix fm är bra iaf fredag morgon runt 09.00 tiden :roll: 8)



Håller med om fredagar runt 9. Gerts Fredags fräckis hahaha

Avatar Fallback
Ponsse  
#21792 Kan inte bli bättre :) brukar försöka ha matlådan klar då,stänga av allt och lyssna på fräckisen och käka 8)

   TS
Användarvisningsbild
Johan_84  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21848 Lyssnar mycket på P3 och radiosporten, och hatar programmet med Denise Merdol vilket dem flesta verkar göra! Men kan rekomendera ljudböcker, jag kör ofta igång det när det är dåligt på radion....

Användarvisningsbild
kockums850  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21863 Börjar med Rix MorgonZoo, Gert Titti och Roger.
Sedan blir det P4 Lokalradion, på eftermiddan blir det blandat/sportradion och slutligen Karlavagnen imellan 22-24 (brukar vara intressanta ämnen).

Avatar Fallback
Ponsse  
#21985 Ja karlavagnen har mkt intressanta ämnen,förutom fredagar då är det fjoll birro annars är det bra.När man kör nätter så är nattradion rätt braa.blir lite tråkigt och sitta och höra samma musik hela tiden i reklamradion

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).