Socialt (mer om oss)

Bildpresentation av oss på Skogsforum

177 inlägg 136078 visningar 28 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

totte  
#208932
Smålandshuggarn skrev:Hur fan gör man för att större bild ska visas direkt :?: Jävla datorer o skit 😡


Man får ladda upp som bilaga istället, använder du IMG-taggen gör forumet en tumnagel automatiskt.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

Smålandshuggarn  
#208934 Nuså :smile: Tack Totte

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

machonisti  
#208973

EN HUGGARE PÅ BARNPASSNING

Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

pasvik  
#208979 Barnepass krever verneutrustning :P Fint bilde machonisti

Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

rikard_e  
#209679 Mer än såhär blir det inte :wink:


Användarvisningsbild

Bildpresentation

MalinsHandverk  
#277862
Hej! Har just ikväll äntligen hittat till ett ställe som jag så länge letat efter (på fb)!! Är kommen ur skogen och har till och från arbetat i branschen och på fädernesgården med en maskin lagom för mig (Husqvarna 242), men har dock i stort sett aldrig skotat med annat än 4-benta dragare. Planterat skog och arbetat i familjens sågverk ingick i uppfostran och när jag nu har annan utkomst har jag börjat med att arbeta med att visa skogen och det moderna skogsbruket i mina konstverk och jag hade min första utställning förra veckan. Men detta får jag nog skriva om på annan plats, men ville bara säga att jag är glad att få ha kommit med här! :grin:

Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

Blivande snickare  
#277868 Kul att du har hittat hit Malin!
Du kan ju alltid starta en blogg om du så känner för det, verkar finnas mycket att skriva om.
Välkommen till Skogsforum! :grin:

// snickarn

Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

rikard_e  
#277871 Roligt med tillskott på forumet, Roligt att även tjejer hittar hit!

Välkommen!

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

totte  
#277879 Välkommen hit Malin!

Hoppas du fortsätter att trivas här i den ibland lite grabbiga stämningen, men har du jobbat i skogen så vet du ju. Hoppas vi får höra mer om din konst och kanske se lite bilder också. Jättekul att du lyckats ha din första utställning!

Avatar Fallback

Re: Bildpresentation

åberg  
#277932
MalinsHandverk skrev:...börjat med att arbeta med att visa skogen och det moderna skogsbruket i mina konstverk...


Mycket intressant, vi vill gärna se nåt av din produktion här på skogsforum om du har lust visa. :smile:

Välkommen!

Användarvisningsbild

bildpresentation

MalinsHandverk  
#277946
Blivande snickare skrev:Kul att du har hittat hit Malin!
Du kan ju alltid starta en blogg om du så känner för det, verkar finnas mycket att skriva om.
Välkommen till Skogsforum! :grin:

// snickarn


Tackar. Har tittat lite på några bloggar, kul sätt att berätta om vardag och livet i branschen!

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

T Landström  
#277947 Oj....denna tråden har jag missat ;)

Såhär såg jag ut för några veckor sedan...
Vinterpälsen fortfarande kvar...

Användarvisningsbild

bildpresentation

MalinsHandverk  
#277948
totte skrev:Välkommen hit Malin!

Hoppas du fortsätter att trivas här i den ibland lite grabbiga stämningen, men har du jobbat i skogen så vet du ju. Hoppas vi får höra mer om din konst och kanske se lite bilder också. Jättekul att du lyckats ha din första utställning!


Tackar!! Ingen fara med grabbighet, kärringhet kan vara ack så mycket värre :lol: Jag får väl starta en konsttråd eller något, bilder kommer såklart!!! Ser fram emot mycket inspiration här, inte bildmässigt kanske, men idémässigt. Men mest kommer jag nog smyga runt å bara läsa och lyssna.

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

T Landström  
#277951 Glömde ju att hälsa dig välkommen hit Malin... ;)

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#277983 Utklädd till arbetare.... :???:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).