Öppna kategorin

Skogsforum

19 inlägg 12460 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

loppan  
#207518 Håller med till fullo,gick och tänkte på detta en dag.
Det är ett väldigt öppet och snällt debattklimat på skogsforum med få påhopp, personangrepp och framför allt väldigt lite internet troll.
Har börjat ledsna på vissa andra forum där det verkar gå mer och mer ut på att kasta skit på varandra.

Här förs en vettig diskussion och alla hjälps åt proffs som amatör,låt denna trevliga ton fortsätta.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#207525 Precis så är det "M-F", kan bara hålla med! Trevlig stämning och tänk vad jag har lärt mig här!

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

machonisti  
#207541 Här kan vi byta erfarenheter, fråga och lära. Nån fräckis ibland tål vi väl?

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum

Kse  
#207594 Ja skogsforum är fantastiskt, alla mer eller mindre intressanta trådar, roliga bloggar och bilder.
Sen sker det en hel del informationsutbyte via PM också, jobbförfrågningar, mektips, kallprat och ibland kan väl nån diskussion fortsätta där också.
Angående troll så har dom väl alltid funnits i skogen och har varit nått man fått lära sig leva med.
Så är det nog här också, eller så motar vi bort dom med en bit stål i fickan. :wink:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).