Socialt (mer om oss)

Musikhjälpen + Skogsforum

66 inlägg 59719 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

pasvik  
#199008 Bidrag sendt

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

totte  
#199014
totte skrev:
åberg skrev:
totte skrev:Skall testa så får vi se hur det går, måste kolla om jag har nåt på kortet först bara :mrgreen:

Berätta gärna hur det går, jag har samma tekniska nivå inom området telefoni. :lol:
Andra områden vill jag helst inte jämföra. :oops: :mrgreen:


Återkommer när jag hunnit tanka Telia refill, har bara 53 spänn på kortet.


Har nu gjort ett försök, fått sms tillbaka och svarat, så får vi se om det funkar.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

totte  
#199043 Tror tyvärr inte det funkar, har kollat saldot på kortet och det står kvar där det stod. :sad:

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

axwell  
#199045
totte skrev:Tror tyvärr inte det funkar, har kollat saldot på kortet och det står kvar där det stod. :sad:


Det kan ta lite tid,köbildning genom att så många från forumet kommit på att det snart är slut på denna insamling.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#199053 jag har delat länken samt lite info på en facebook grupp som heter vi skogsmaskinförare i den gruppen finns det ca 940 skogtokar till maskinförare så nån kanske bidrar därifrån oxå :smile:

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

Kse  
#199071 Superbra huggarn82!
Just den sortens engagemang som behövs.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#199085 Ja nu skickade jag ett sms trots att jag inte brukar stödja sånt här. Allt är ditt fel hehe.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

totte  
#199094 Sorry, går nog inte med kontantkort, ingen förändring av saldot i min telefon. Försökte i alla fall, får trösta mig med det.

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

Robertberg  
#199097 200:- skänktes nu!

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

axwell  
#199111
totte skrev:Sorry, går nog inte med kontantkort, ingen förändring av saldot i min telefon. Försökte i alla fall, får trösta mig med det.

Mysko, jag är analfabet på mobiltelefoner och har bara Telias kontant men lyckades ändå svara på ett sms därifrån.

Till 72999 skulle jag skriva "ok50 Skogsforum.se"

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

towes  
#199116 Två hundringar givet!!!
Gott initiativ.

Kul att se beloppet växa i realtid. Tog bara 5 sek efter sänt svars-sms innan det kom upp på sidan. Teknikens under...

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

JD 2006  
#199127 Bra KSE :grin:

Som Slurfi brukar inte vara så bra på sånt här med att skicka in....men nu kändes det som ett bra tillfälle och det går ju till något viktigt som vi ta för givet här hemma.
Såg nyss Oddasat där var de minsann en linslus på skärmen :wink: :)) Bra.

Har nu skickat in ett bidrag iaf.

Men alltså det måste ju finnas fler som kan skicka ett bidrag...

KOM IGEN NU!!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

totte  
#199135
axwell skrev:
totte skrev:Sorry, går nog inte med kontantkort, ingen förändring av saldot i min telefon. Försökte i alla fall, får trösta mig med det.

Mysko, jag är analfabet på mobiltelefoner och har bara Telias kontant men lyckades ändå svara på ett sms därifrån.

Till 72999 skulle jag skriva "ok50 Skogsforum.se"


Visst så långt var det inga problem, skickade svaret, men sen har inget hänt, saldot på kortet är samma som igår så det har nog inte gått in några pengar tyvärr.

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#199139 Kom just hem från ett möte i Bergen och såg det här. Jag plussade på kontot med 50 SEK.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen + Skogsforum

Kse  
#199142 Musikhjälpen har nu samlat in totalt 7.304.726 kr.Procentuellt så ökar vår insamling inte riktigt lika snabbt men det börjar arta sig, totalt har vi samlat i 3900 kr och jag tror nog vi når 4000 kr innan dagen är slut.
Skogsforumisterna är ju som aktivast på helgerna så vi får hoppas på en slutspurt under lördag och söndag.
Dessutom har Admin lovat att Skogsforum.se ska skjuta till med en slant till insamlingen och det tycker jag är en väldigt fin gest.

Speciellt roligt är ju att ni som normalt inte skänker pengar till välgörenhet ger ett bidrag, då har vi ju kommit långt.

För att skänka pengar så klickar ni på länken här nedanför.
http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/skogsforum-se

P3 sänder musikhjälpen dygnet runt, och hela natten går sändningarna på Svt.

Varje minut dör mer än ett barn pga brist på rent vatten.

Varje bidrag räddar liv.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).