Arbetskläder för skogen

Huggerbukser - wide

21 inlägg 9179 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Huggerbukser - wide

Initium  
#123848 Kjøpte i går en helt vanlig Stihl Comfort XL.
Den satt perfekt på en litt pæreformet kar.

Nu er det dags, jæklar...

   TS
Avatar Fallback

Re: Huggerbukser - wide

Bengt.Svensson  
#123865 Kanske päronformen byts mot en Arnold-form nu då... :-bd

Avatar Fallback

Re: Huggerbukser - wide

Initium  
#146990 Bengt, du fikk nok rett. Etter at vårens vedsesong ble innledet, forsvant flesket også. Til å begynne med, var timene i skogen på grensa til å utløse hjerteinfarkt, og 2 store furuer ( tallar ) var nok før pause. I løpet av våren, sommeren og høsten har formen kommet snikende tilbake. Jeg har gått ned over 20kg ( ! ) og buksa som ble kjøpt inn for over 2000kr i våres, er nå alt for stor. Jeg bruker en spennbånd fra biltema som bälte, og koser meg hver gang jeg starter Stihlsaga mi....

Nå har jeg kjøpt meg vedtraktor, for å drive i skogen er den beste mosjonen jeg kan tenke meg :-)

   TS
Avatar Fallback

Re: Huggerbukser - wide

Bengt.Svensson  
#147001
Initium skrev:Bengt, du fikk nok rett. Etter at vårens vedsesong ble innledet, forsvant flesket også. Til å begynne med, var timene i skogen på grensa til å utløse hjerteinfarkt,
...

Nå har jeg kjøpt meg vedtraktor, for å drive i skogen er den beste mosjonen jeg kan tenke meg :-)

Låter bra! Att arbeta i skogen när det är 20-25 grader varmt är väldigt jobbigt, en van gammal skogsarbetare sa att vid skogsarbete det är mycket bättre med -20 än +20.

En traktor är nästan ett måste om man jobbar regelbundet i skogen.

Avatar Fallback

Re: Huggerbukser - wide

Initium  
#192840 Skogsjobbing anbefales. Den nye stihlbuksa fra våren 2010, er nå minst 2nummer for stor. Vekta viser nærmere 33-34 kg mindre enn den gjorde våren 2010. Å jobbe i skogen er ikke lengre et slit, det er et sant nöije..

   TS
Avatar Fallback

Re: Huggerbukser - wide

åberg  
#192960
Initium skrev:Skogsjobbing anbefales. Den nye stihlbuksa fra våren 2010, er nå minst 2nummer for stor. Vekta viser nærmere 33-34 kg mindre enn den gjorde våren 2010. Å jobbe i skogen er ikke lengre et slit, det er et sant nöije..

Bra jobbat!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).