Socialt (mer om oss)

Höst rapporten

125 inlägg 50762 visningar 12 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Höst rapporten 2012

foton  
#190010 " bodaedet " Väderleksrapporten lovade snö i Värmland i morgon.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Höst rapporten 2012

bodaedet  
#190065 Jepp snöade på morgonen, nu regnar det längs med backen..

Avatar Fallback

Re: Höst rapporten 2012

Scoutman  
#190072 Regn, regn, regn sjön stigit som på vårfloden. Hittills i höst har vi oxå haft 4 frostnätter. Lyckades klippa gräsmattan i fredags mellan regndagarna inte varje oktober man klipper gräs.
Tycker att varje höst blir "höstsysslorna" senare in på hösten nästan mot jul innan de blir klara :sad: undrar om det beror på om man jobbar sämre eller skaffar fler sysslor :???:

Användarvisningsbild

Re: Höst rapporten 2012

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#190310 Nu blev det kallt, igår kväll var det minus tre grader och nu på morgonen låg det is på vattenpölarna.

Avatar Fallback

Re: Höst rapporten 2012

axwell  
#190312 Hösten första blötsnö, riktig snö längre inåt från kusttrakten.

Användarvisningsbild

Re: Höst rapporten 2012

totte  
#190315 Hösten första blötsnö även här, ett par cm på biltaket i morse. Snömodd och vitt på backen ända in mot Umeå, inne i stan ösregn.

Användarvisningsbild

Re: Höst rapporten 2012

machonisti  
#190331 Ett rent h-lvete ledig från jobbet denna vecka men regn regn och mer av regn h-lvete enligt prognos. Jag som skulle göra så mycket utearbeten!

Användarvisningsbild

Re: Höst rapporten 2012

värmSkog  
#190333 Nästan 10+ här i södra värmland, idag är det blandat med regnskurar och ibland soligt

Användarvisningsbild

Re: Höst rapporten 2012

Mäki  
#190354 Detta blir lite tjatigt men REGN REGN och åter REGN 😡

   TS
Användarvisningsbild

Re: Höst rapporten 2012

Mäki  
#190739 Första morgonen med minus idag kanske det eviga regnande är över nu?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Höst rapporten 2012

totte  
#190760 Rejält med frost här också, varit ner på -6 i natt. Knappt uppe på +2 nu vid halv två-tiden.

Användarvisningsbild

Re: Höst rapporten 2012

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#190765


Härligt väder igen, nån enstaka minusgrad så inte frosten smälter, perfekt.

Avatar Fallback

Re: Höst rapporten 2012

80-90  
#190767 v värmland regnar som f .. har varit å huggit vindfall trodde jag skulle drunkna .. nu vill jag ha minusgrader å fint väder ..

Avatar Fallback

Re: Höst rapporten 2012

Scoutman  
#190771 Fin solig höst dag minusgrder natt o förmiddag ca +2 nu. Arbetsdag hemma, barnen varit tålmodiga & jobbat med mig, riktigt trevligt.

Användarvisningsbild

Re: Höst rapporten 2012

ananders  
#190776 En vindstilla varm (+15) höstdag. De gråa molnen är precis så tjocka så att solen inte tyar bränna väck dem. Var inne i Kristianstad nyss och handlade och där låg dimman tät.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).