Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Nytt förarbevis för ATV

5 inlägg 3380 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Nytt förarbevis för ATV

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Avatar Fallback

Re: Nytt förarbevis för ATV

skogogräv  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#193394 Fan va trött jag blir.
Snart får vi väll inte torka oss i röven utan att bror duktig är med.
Det enda alla kurser är till för är att någon fet gubbe ska kunna snacka en massa skit å käna en massa pengar på andras jobb.
Nä låt varje individ ta ansvar för sitt handlande själv.

Avatar Fallback

Re: Nytt förarbevis för ATV

axwell  
#193437 Säker skog behöver nya arbetstillfällen, så var beredd på att betala en bra slant, för gratis blir det väl knappast.

Finns det vinstintresse i en ekonomisk förening?

För att kolla nykterheten bland förarna har vi ju annat folk som borde ha gjort det dom inte har gjort.

Avatar Fallback

Re: Nytt förarbevis för ATV

dwurg  
#193441 Jo allt går i enlighet med samhällets utveckling de är bättre att ha tusentals lagar, regler och paragrafer som inte ens poliser och jurister kan utan till än att använda sunt förnuft. Grattis Sverige

Avatar Fallback

Re: Nytt förarbevis för ATV

Si63  
#193531
axwell skrev:Säker skog behöver nya arbetstillfällen, så var beredd på att betala en bra slant, för gratis blir det väl knappast.

Finns det vinstintresse i en ekonomisk förening?

För att kolla nykterheten bland förarna har vi ju annat folk som borde ha gjort det dom inte har gjort.



Finns inget vinstintresse för riksdagen, men politikerna smörjer kråset iallafall.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).