Vedmaskiner, flishuggar

Flishugg till salu (roligt)

8 inlägg 10430 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Flishugg till salu (roligt)

rca1959  
Trejon
Användarvisningsbild

Re: Flishugg till salu (roligt)

totte  
#187649 Citat från annonsen:
1 st flis maskin ECO 17 för traktor 25-50 Hk. 3 punkts infästning. Ny priset är 22 200 Kr. Denna Flismaskin är endast använd för grenverken av 6 st träd... min man tror han han har en jordbruksfastighet, det gör han inte vi bor i villa och jag vill kunna parkera min bil, så nu säljer jag denna pjäs!


=))

Användarvisningsbild

Re: Flishugg till salu (roligt)

loppan  
#187725
0618727434.jpg
Pris: 18 000:- Typ: Lantbruksmaskiner Strängnäs: Visa var
1 st flis maskin ECO 17 för traktor 25-50 Hk. 3 punkts infästning. Ny priset är 22 200 Kr. Denna Flismaskin är endast använd för grenverken av 6 st träd... min man tror han han har en jordbruksfastighet, det gör han inte vi bor i villa och jag vill kunna parkera min bil, så nu säljer jag denna pjäs!

Avatar Fallback

Re: Flishugg till salu (roligt)

Hema  
#187730 Usch lider med mannen :(

Avatar Fallback

Re: Flishugg till salu (roligt)

Boarpan  
#187733 Valet är väll ganska enkelt gör dig av med kvinnan så finns det plats för en kontainer.

Användarvisningsbild

Re: Flishugg till salu (roligt)

machonisti  
#187737 När pjäsen är såld blir det säkert massor med rum för bilen????

Avatar Fallback

Re: Flishugg till salu (roligt)

Skogstinsen  
#187738 Det finns flera annonser från den stolliga kvinnan. Eller hon kanske har en köpsugen man som gräver ur deras ekonomi.

Avatar Fallback

Re: Flishugg till salu (roligt)

elis  
#187747 Såvitt man kan se, och läsa mellan raderna, så är det mannen som annonserar. Och han lyckades visst med sin avsikt.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).