Små skogsmaskiner och övriga maskiner

stigs maskin

7 inlägg 3704 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

stigs maskin

mrvimek  
#182795 nu ha man beställt efter mycker saker till vimeken o de ha bara jävlas me att få sakerna o faktura så hur ha ni haft de me att göra me vimek o deras återförsäljare ?



   TS
Användarvisningsbild

Re: stigs maskin

OAS-forests  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#182826 Jag beställde några delar ifjol och då ringde jag direkt till Vimeks fabrik i Vindeln. Kollade på deras hemsida och fann att Ulf Johansson jobbar med Service/Support. Det fungerade bra. Grejerna levererades inom nån vecka och inget var restat, fakturan låg med i paketet och skulle betalas inom 30 dagar.

Avatar Fallback

Re: stigs maskin

mrvimek  
#182829 ja kunde inte få nå kund nummer o beställer man saker så ska de gå över natten o inte någon vecka för de gör mig förbannad för att maskin ska står när de är körning de funkar inte

   TS
Användarvisningsbild

Re: stigs maskin

OAS-forests  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#182837 Klart att kör man professionellt så är tid pengar och då är snabba leveranser viktigt. För min del räckte 5 dagars leveranstid gott. Tycker du ska ringa till Ulf i vindeln nästa gång och tala om precis hur brottom det är. De är väldigt servicevänliga.

Avatar Fallback

Re: stigs maskin

mrvimek  
#182842 dom vet om de redan o felat sitter i stigsmaskin så när man ha fått grejorna o kört klart så blir de att byta märke sugen på timbear :)

   TS
Användarvisningsbild

Re: stigs maskin

OAS-forests  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#182844 De gör ju smidiga maskiner. Prislappen kanske är lite högre men produktionen är väl också högre så den kan vara rätt för dig. Har dock ingen aning om hur den fungerar i skogen.

Avatar Fallback

Re: stigs maskin

mrvimek  
#182845 nä man ha ju nära till fabriken så man få se om dom ska ha någon visning eller man få låna hem;)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).