Skogsarbete

Skogsmaskinfører i Norge

4 inlägg 4225 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skogsmaskinfører i Norge

ssskogsdrift  
#95231 Detta är en jobbannons som är tillsatt nu. Den gällde skogsmaskinsförare i Norge. Använd sökfunktionen eller besök vår marknad i huvudmenyn för att leta efter ej tillsatta skogsmaskinsförarjobb.


Senast redigerad av ssskogsdrift lör 10 nov 2012, 12:26, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Avatar Fallback

Re: skogsmaskinfører i norge søkes

andersson81  
#97743 Hej jag är 29år och har arbetat i skogen i 10 år har gått på Naturbruksgymnasiet södraviken 3år ha kört det mesta i maskiner stora som små, skördare och skotare gallring å slutavverkning har även lastbilskort med släp är för tillfället arbetsledig och söker jobb har arbetat både i sverige och norge. Nå mig på mobil 070-6219140

Avatar Fallback

Re: skogsmaskinfører i norge søkes

robert 76  
#181393 hej ring gärna mig så berättar jag mer har haft egna skotare och skördare jobbat i skogen och med grävmaskiner i 17 år mvh Robert

Avatar Fallback

Re: skogsmaskinfører i norge søkes

piloten  
#193199 Är platsen fortfarande ledig? 4 års erfarenhet av skogsdrift i Norge (skördare,skotare).

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).