Skördare

resdelar john deere

10 inlägg 4852 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

resdelar john deere

novis??  
#175398 säga va man vill men full support resdelar en helgdag det är då bara john i delsbo o mora som har.


Senast redigerad av novis?? fre 18 maj 2012, 14:46, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Avatar Fallback

Re: resdelar john deere

wrytter  
#175430 Är det bara jag som inte förstår din inlägg?

Avatar Fallback

Re: resdelar john deere

zeaflower  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#175434 Nej, vi är minst två som inte fattar nåt...

Avatar Fallback

Re: resdelar john deere

Robertberg  
#175435 Jag förstår inte heller, men tror att det i både Mora och Delsbo finns firmor som fixar fram reservdelar till john deere, även på en helgdag som igår.

Användarvisningsbild

Re: resdelar john deere

Mäki  
#175437 Kanske han menar om man vill ha ut en full karl med reservdelar en helgdag så är det bara John i Delsbo som fixar det :???: Eller vad menar karl :wink:

Användarvisningsbild

Re: resdelar john deere

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#175441 Läs två ggr så kanske poletten trillar ner :wink:
Nä men han menar att det är super att jd mora o delsbo kan ordna delar på en röd dag det är JD nog rätt ensamma om

Avatar Fallback

Re: resdelar john deere

novis??  
#175456
novis?? skrev:säga va man vill men full support resdelar en helgdag det är då bara john i delsbo o mora som har.

jo det var så jag tänte +att dom har mycke på lager inte bara en slang eller 20lhydralolja typ

   TS
Avatar Fallback

Re: resdelar john deere

Valmet 890  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#175469 Det är då inget problem på swelog i överkalix heller, bara ringa nog kommer dom :)

Användarvisningsbild

Re: resdelar john deere

Timberjack74  
#175526
novis?? skrev:
novis?? skrev:säga va man vill men full support resdelar en helgdag det är då bara john i delsbo o mora som har.

jo det var så jag tänte +att dom har mycke på lager inte bara en slang eller 20lhydralolja typ

Funkar nog bra även i Alfta oxå (med rätt kontakter) 8)

Användarvisningsbild

Re: resdelar john deere

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#175537
Timberjack74 skrev:
novis?? skrev:
novis?? skrev:säga va man vill men full support resdelar en helgdag det är då bara john i delsbo o mora som har.

jo det var så jag tänte +att dom har mycke på lager inte bara en slang eller 20lhydralolja typ

Funkar nog bra även i Alfta oxå (med rätt kontakter) 8)


det är likt me mikab i långsele bara o ringa nån så kan man få ut grejjer

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).