Inomgårdsmaskiner

Högtryckstvätt

53 inlägg 38145 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Högtryckstvätt

viktor meck  
#168618 stihlen har induktionsmotor som håller längre och en riktig pump. de byggs av alto men har egna komponenter som stihl har köpt in. därför är de lite tyngre än de andra tvättarna på marknaden. var på kurs i onsdags på stihl :)

Trejon
Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Scoutman  
#168621 Det lät ju bra!! Gällde det även re 128 plus då blir jag ju impad av Pris/kvalite. B-)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Högtryckstvätt

viktor meck  
#168644 Gäller alla stihls modeller. till och med re98 :)

Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Scoutman  
#168655 Känner ju mig mer nöjd då :wink: :smile: :smile: . Jobbar imorrn så premiärtest på söndag :mrgreen: .

   TS
Användarvisningsbild

Re: Högtryckstvätt

viktor meck  
#168672 vi har en hetvattenstvätt på jobbet (självklart en stihl :lol: ) stor som f-n. väger ca 110kg. den har varit med i snart 17år. börjar bli lite trött nu men funkar. går på trefas och diesel :mrgreen: så bra kvalitet är det

Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Scoutman  
#168700 Hmh 17 år, :shock: :shock: ger väl omdöme efter "långtidstest", år 2029 i forumet (finns väl kvar) :lol: :wink: <ser väderprognosen visar på kallt närmaste dagarna vi får se om jag använder mitt nyförvärv \m/

   TS
Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Blivande snickare  
#168701
Scoutman skrev:år 2029 i forumet (finns väl kvar) :lol: :wink:

Visst kommer det att finnas kvar, här finns unga krafter. 2029 är man ju bara 33 år :wink:

Användarvisningsbild

Re: Högtryckstvätt

totte  
#168730
Blivande snickare skrev:
Scoutman skrev:år 2029 i forumet (finns väl kvar) :lol: :wink:

Visst kommer det att finnas kvar, här finns unga krafter. 2029 är man ju bara 33 år :wink:


Barnrumpa! :D =))

Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Blivande snickare  
#168765 :)) \m/

Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Scoutman  
#168774 om17 år fyller man 56 :???: :sad: :( :-\ :-s :(( x_x

   TS
Användarvisningsbild

Re: Högtryckstvätt

viktor meck  
#168801 bara 34 då ju :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Scoutman  
#168942 Spolat av bilen idag, funkar som förväntat, kvalitetskänslan kanon, 135 bar som förväntat inget wow men bilen blev då ren!! Har bestämt mig för att köpa textilslangen som hör till & passar på baksidan av tvätten.

   TS
Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Blivande snickare  
#171455 Nu har vi en ny Sthil re108 på gården. En vecka gammal och efter att ha tvättat två bilar, en moped, en altan, diverse utemöbler och några gummi mattor är jag och morsan helt nöjda. Det blev brått för farsan att köpa en när morsan inte längre ville tvätta med slang :mrgreen:
Gamla Kärshern var ju bara skräp. "Frös" sönder i +5 grader :roll:

Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Scoutman  
#171474 Går inte jämföra kärcher mot stihl 8). Väntar på tillbehören jag har beställt, men nu blev det vinter så tvätten vilar (snöar ikväll & i helgen).

   TS
Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Blivande snickare  
#171476 Snö, vad är det för nått :mrgreen:

Har finns det lite små klickar kvar i dikena bara 8)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).