Skojigt/Galet

Hyllning till Northug

16 inlägg 7791 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Hyllning till Northug

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#164207 http://www.youtube.com/user/deomusik

Grymt bra, med en liten ironisk släng på slutet.

(Jag tycker karln är grymt imponerande!)



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

ryared  
#164209 Han må vara bra på skidor men jag tycker han är en kaxig jävel. Precis som stora delar av Norge. Dom är bra i en sport och så tror dom att dom är bäst på allt. Pinsamt!!!!!!!!!!!!!!! Nä tacka vet jag svenskar som låter resultaten tala i stället.

Användarvisningsbild

Re: Hyllning till Northug

Kse  
#164210 Nja hyllningssången var väl så där men visst är han helt grym.
Svenskarna har ju ingen humor och det är klart dom blir sura när dom alltid blir tvåa.

Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

ryared  
#164213 Ja, lyckas norrmännen prestera så bra som tvåa i någon annan sport än skidåkning ska dom vara jäkligt nöjda.

Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

ryared  
#164215 Får väl förtydliga mig lite. Det finns fantastiska och ödmjuka norrmän. Ta våran vän stegmaster här tex.
Drar inte alla över en kam och är inte rasist. Får bara sig det, så vi inte retar upp någon. Det finns ju en tendens till att folk här på forumet vill förstora upp allt som sägs.

Användarvisningsbild

Re: Hyllning till Northug

Kjell S  
#164220 Inget vasalopp...
Går han då o vinner 5 milen i Holmen - Skam!

Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#164221 Jag gillar Northug skarpt, tycker det är löjligt att göra detta till en Sverige/Norge-kamp. Aftonbladet och VG säljer försåts lösnummer, så de gör allt för att piska upp hatstämningen

Det dröjde inte många inlägg förren ni pratade om "norrmän är så", "svenskar är si"...

   TS
Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

volvo_buster  
#164235 Jag är inte rasist, jag hatar alla :wink: :mrgreen: :D

Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

ryared  
#164465
Mangan skrev:Jag gillar Northug skarpt, tycker det är löjligt att göra detta till en Sverige/Norge-kamp. Aftonbladet och VG säljer försåts lösnummer, så de gör allt för att piska upp hatstämningen

Det dröjde inte många inlägg förren ni pratade om "norrmän är så", "svenskar är si"...


Ja, men om den bilden stämmer ganska ofta så är det väl inget konstigt att skriva att svenskar är si och norrmän är så.

Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

Robertberg  
#164468 Svenskar är avundsjuka, norskar är det inte.

Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

ryared  
#164469 Möjligtvis att jag är avundsjuk på deras olja, deras idrottsprestationer inte ett dugg faktiskt.

Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#164516 Förstår inte vad Northug har med skog att göra, men kanske vi snart får in en skogsblogg av Zlatan. Han lär ju ha köpt 100 ha i Jämtland.

Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#164523 Detta är kategorin för saker som INTE har med skog att göra... :roll:

   TS
Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

pasvik  
#164537 Northugs oppførsel trur jeg er for og skape interesse om skisporten og etter en del reklameinnslag på norsk radio trur jeg hellner er med på det dette. Vi skal verdsette gode idrettsprestasjoner om det er northug/hellner eller zlatan, personlig verdsetter jeg zlatans prestasjoner høgst fordi jeg liker fotball og fordi fotball er internationalt en større idrett. Nu er det flere kategorier på dette forumet som ikke har med skog og gjøre og det er mulig vi må passe på for at det ikke skal bli veldig mange slike kategorier, men det er vanskelig og sette en grense her.

Avatar Fallback

Re: Hyllning till Northug

ryared  
#164553 Det här med att det finns trådar som inte har med skog att göra på forumet. Skulle det vara ett problem?
Jag tycker det är ganska kul att prata om annat än skog också. Man lever ju inte i skogen 24 timmar om dygnet, man har ju faktiskt ett liv vid sidan om också.
Sen om det finns folk som inte tycker det är kul med lite andra trådar. Mitt tips till er:
Läs inte dom då, det är ju ingen som tvingar er!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).