Små skogsmaskiner och övriga maskiner

kellfri sv 34 med driv

5 inlägg 4129 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

kellfri sv 34 med driv

fredda75  
#160200 tänkte kolla om det finns någon som äger en kellfri och omdömen om vagnen
ska bara hämta lite ved med den vet att det inte är att jämföra med avesta o kranman
men är det rent skit eller kan man ha den till hobby?
svara gärna



   TS
Avatar Fallback

Re: kellfri sv 34 med driv

jan-ove  
#160340 Hej jag köpte en Kellfri 34 utan drivning för ett par veckor sen, som jag ej har använt än (ryggskott) Men jag har pratat med Kellfri om driften och fick svaret att driften fungerade dåligt, drev bara åt ett håll sa han jag pratade med, och skulle inte säljas mer ?För er som läser detta, är jag intresserad av att veta vad ni har för storlek på era drivmotorer och typ vagn.

Avatar Fallback

Re: kellfri sv 34 med driv

axwell  
#160658
jan-ove skrev:fick svaret att driften fungerade dåligt, drev bara åt ett håll sa han jag pratade med, och skulle inte säljas mer


Tycks stämma, i senaste reklambilagan i Tidningen Land saknades modellen med drivning.

Avatar Fallback

Re: kellfri sv 34 med driv

fredda75  
#160768 hör gärna av dej med rapport & ev bilder när du testat ekipaget vore lite kul med användar info
mvh fredda

   TS
Avatar Fallback

Re: kellfri sv 34 med driv

Vikarn  
#169670
jan-ove skrev:Hej jag köpte en Kellfri 34 utan drivning för ett par veckor sen, som jag ej har använt än (ryggskott) Men jag har pratat med Kellfri om driften och fick svaret att driften fungerade dåligt, drev bara åt ett håll sa han jag pratade med, och skulle inte säljas mer ?För er som läser detta, är jag intresserad av att veta vad ni har för storlek på era drivmotorer och typ vagn.



Har du någon rapport hur vagnen fungerar och kanske någon bild?

:?:

//V

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).