Skogsarbete

Söka samarbete med andra företag.

5 inlägg 3290 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Söka samarbete med andra företag.

simonicauno  
#158656 E.Å’s röjning:söka samarbete med andra företag.
Eva Ålander
Forsövägen 20
84134 Ånge

Förfrågan om skogsröjning år 2012.
Vi är ett nystartat företag. Vår affärside är att utföra skogsröjning, gallring och plantering mm. Vi använder miljövänliga bränslen .
Företaget har en anställd medarbetare som heter Liviu Pauliuc. Han har arbetat med skogsvårdsuppdrag sedan år 2006. Han har genomgått skötselskolans utbildning 2011.
Hans referenser är:
J.P skogentreprenör, Ånge
Möklintaskogvård, Möklinta
Albyskogvård, Alby
Alla nyanställda i företaget kommer att få genomgå skogsvårdsutbilning.
Företaget är moms registrerad och innehar F-skatt sedel.
Vi ser fram emot ett gott samarbete med er.

Med vänliga hälsningar
Eva.Ålander


Organisationsnummer 801104-6607 Tele 070-380 01 33, 076-141 83 20
E-post alander60@hotmail.com



   TS
Avatar Fallback

Re: Söka samarbete med andra företag.

skogshasse  
#159638 hej vad söker ni jag har en alstor,woodmizer lt40 och hakki pilke 1x37 plus röjsågar motorsågar och skyddskläder och handverktyg mvh hasse

Avatar Fallback

Re: Söka samarbete med andra företag.

dexter  
#159641
skogshasse skrev:hej vad söker ni jag har en alstor,woodmizer lt40 och hakki pilke 1x37 plus röjsågar motorsågar och skyddskläder och handverktyg mvh hasse


Står längst upp på hennes inlägg, hon söker samarbete med andra företag.

Avatar Fallback

Re: Söka samarbete med andra företag.

skogshasse  
#159642
dexter skrev:
skogshasse skrev:hej vad söker ni jag har en alstor,woodmizer lt40 och hakki pilke 1x37 plus röjsågar motorsågar och skyddskläder och handverktyg mvh hasse


Står längst upp på hennes inlägg, hon söker samarbete med andra företag.

det kan betyda många olika saker en i min värld en annan i din värld och en tredje i hennes värld men om du nu vet så förklara för mig är du snäll mvh skogshasse

Avatar Fallback

Re: Söka samarbete med andra företag.

dexter  
#159643 Hon har ju satt ut två olika nummer och en mailadress, ring/maila och fråga va de betyder i hennes värld.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).