Skojigt/Galet

små saker du stör dig på!

2883 inlägg 343384 visningar 137 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

dexter  
#158831 Haha de här ör ju skit kul å läsa! Ös på bara, är de nåt du stör dig på just nu?

Stör mig på australenska regeringen som har säkert tio olika reklamer om att sluta röka tobak men bara en om narkotika.

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Sludent  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#158840
Nolltax AB skrev:Va??

Har du inte fått frågan "Varför svarar du inte? Vad gör du då? Det är svårt att få tag på dig...vad..." (trots att de bara försökt en gång)"

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#158873 Jag stör mig på folk som ska vara övervänliga i trafiken, blinka och bromsa för att dom vill bli omkörda. Detta oavsett om det är lämpligt eller ej att utföra en omkörning.

En gång låg jag efter en kärring i en S-klass och jag skulle göra en vänstersväng på rak väg, gjorde tecken för det och direkt började hon bromsa....mer......och mer, till slut stod vi bägge still ca 20 meter från avtagsvägen. Kärringen stirrade på mig som att jag inte var klok, och jag blev tvungen att köra i vänster körfält för att koma fram till avtagsvägen.

Stör mig också på alla telefonförsäljare som vill sälja jättebillig telefoni via kopparledningar. Jag har inga kopparledningar och får heller aldrig frågan om jag har några.

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

totte  
#158877
Niking skrev:Att vissa kalvar mot bättre vetande envisas med "svindyra" kinasågars "förträfflighet"....
/Niklas


Tvivlar på att det ens varit fråga om "mot bättre vetande", misstänker att vetandet inte var bättre än så. Vissa kalvar är får dock numera beta på andra marker än här, "mot bättre betande" kanske man kan säga.

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

M-F  
#158918 Det jag stör mig på är när jag håller på och gör någonting och någon står bredvid och säger:Nej det där går inte!Gör si och så istället. 😡 Och då börjar det ju jävlas förstås varvid man får höra: Vad va de ja sa...! ~x( 😡

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

halvproffs  
#158922 Det ringer och man svarar. Sen kommer frågan; Vad gör du? Vad fan har dom med det att göra?

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

totte  
#158936 Det är då man svarar: Pratar i telefon.

Stör mig på 30-skyltar som sätts upp för ett vägarbete, och står kvar i en månad utan att nån jobbar.

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

malåraggarn  
#158939 Håller med. dom har satt upp "rekomenderad hastighet" 50km/h på en 90-väg vid en korsning till vindkraftverken hemma. Och vissa kör 50, trots att det inte är nån vindkraftverkare inom sikte. räcker det inte med en varningsskylt för överstora fordon eller något....

En rolig grej är att min far stör sig på hjärter knekt... ja just precis, endast hjärter knekt. så när vi spelar kort så kan man höra honom mumla. " nä inte den där fan igen, kik bara se jävulst le"

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Johan C  
#158952
halvproffs skrev:Det ringer och man svarar. Sen kommer frågan; Vad gör du? Vad fan har dom med det att göra?


Eller dom har ringt på HEMtelefonen och så frågar dom," é du hemma eller??" :surp:

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

foton  
#158955 Blir störd när man ser alla filmklipp när folk kör skogsmaskiner och stressar så det dunkar och slår i grejorna. Varför måste det vara så bråttom alltid?

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

BM 35  
#158957
Solhemsskog skrev:Folk som tar upp telefonen för att kolla vem de e som ringer, konstaterar att de antagligen inte är något viktigt och sedan stoppar ner den i fickan igen utan att vare sig svara eller neka på samtalet...

Då vet man ju precis hur de ser ut när man själv ringer till personen i fråga och denna inte svarar!


Kan ju va en försäljare åxå,,,sådana nummer svarar jag inte på längre vet ju på ett ungefär vad det är för nr

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#158963
totte skrev:
Niking skrev:Att vissa kalvar mot bättre vetande envisas med "svindyra" kinasågars "förträfflighet"....
/Niklas


Tvivlar på att det ens varit fråga om "mot bättre vetande", misstänker att vetandet inte var bättre än så. Vissa kalvar är får dock numera beta på andra marker än här, "mot bättre betande" kanske man kan säga.


Fast kalvarna borde kanske studera de fromma små lammen istället. De har ju åtminstone vett att dia knästående! :P
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Kjell S  
#158973
foton skrev:Blir störd när man ser alla filmklipp när folk kör skogsmaskiner och stressar så det dunkar och slår i grejorna. Varför måste det vara så bråttom alltid?


Har väl titta på Axmen...

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

dexter  
#158995 När deltagare i program som biggest loser måste ta och lukta på skräpmat så fort dom får chansen.

   TS
Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

antwaan  
#159041 När man frågar folk två saker och får ett ja eller mm till svar.
Vad svara du på!?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).