Skojigt/Galet

små saker du stör dig på!

2883 inlägg 343423 visningar 137 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

små saker du stör dig på!

dexter  
#158645 Alla har vi saker vi stör oss på. Folk som smaskar, (usch!) Inte använder blinkers, pruttar i maskinen precis innan byte eller vad som helst! :lol:

Kan dra tre egna exempel!

- folk som inte kan ta av sig sin huvudbonad när dom är inomhus
- par/fruntimmer som måste stanna precis mitt i "gångrn" på varuhus som ikea så får dom ska prata me nån.
- när man pratar me nån och man säger nåt, man får inge svar, ingen reaktion, inte ens en blik! (Fast den saken gör mig kokande, fly förbannad!)


Så va stör du dig på? :x



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

elis  
#158653 - Folk (?) som visar upp sina snuskiga kalsonger och har byxlivet nere vid knäna.
- Folk (?) som har mössa på inne.
- Folk (?) som så fort de öppnar bildörren vid affären, kiosken e dyl måste köra in fingret och rensa överläppen på all skit de bär med sig därinne. Jag är skitless på att trampa runt i andras snusar när man ska i lr ur bilen 😡
- Folk som måste svara i mobilen fast man pratar med dem, de är ju redan upptagna!?
-Folk som tror att facebook är världens nav.

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

StrixNebulena  
#158654 Folk som kissar överallt ( i snön..)
Folk som "trugar" (de som försöker övertala och inte fattar att nej är nej "-Ta nu en kaka till, du är ju int tjock. Ta nu en kaka till....Ta nu en kaka till...." :-) )
Håller med Elis, Folk som svarar i telefonen i tid och otid, inte går bort en bit och visar hänsyn till de som står/sitter kvar och försöker prata med varandra.

..kan ju hända att man själv åker dit på ovan skrivna klagomål ibland ;-)

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Kjell S  
#158655 Telefonförsäljare som inte kan ta ett rakt nej...
"Gubbar" som ska stå ivägen när man fäller träd...
Folk som tycker att jag ska ringa dom när JAG säljer något på Blocket...
( tydligen modernt nu... )

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

volvo_buster  
#158658 Folk som tror att just precis den matbiten eller vad det nu de ska ha i affären ska ta slut så det liknar mest Gladiators på teven. TAT LUGNT maten räcker till dig oxå!!!!

Folk som inte tänker då de kör bil, typ tränger sig förbi för att sedan 200m senare bromsa in och svänga av!!!

Folk som inte kan visa hänsyn tex i köer utan ska stå precis en upp i arslet lr ryggen. För F*****N ta ett steg bakåt och vänta på din tur!!!!

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

jan larsson  
#158662 såna som smiter undan alt. bara står o tittar på när något skall göras o meningen var att man skulle hjälpas åt.
mentaliteten hos vissa (föreningar,organisationer,privat)att man skall göra som,tycka som o "vara" som dom.stanna eller stick.sånt stör jag mig på mycket. usch.
håller med om telefonsäljare o meningslösa undersökningar det liknar mest terror.

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

TimmberJack  
#158665 Telefon försäljare (vill jag ha en grej åker jag o köper den vart jag vill)
Folk som har ny fin DYR bil men snåla in på blinkern
Att face book skulle vara det viktigaste i livet.(det är ren skit)Tacka vet jag skogsforum
:surp: :surp: :surp:

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

totte  
#158667 Dom som ställer sig i en klunga på det smalaste stället för att prata, i affären t ex, och inte har en aning om at det finns fler människor som kanske vill komma fram.

Audiförare som ligger fem meter bakom mig så jag inte ser dom fyra nollorna i fronten, bara den bakom ratten (gäller även andra märken med bara en nolla bakom ratten).

Människor som medan man pratar med dom aldrig tittar upp från smartfånen dom fipplar med hela tiden.

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Kse  
#158682 Gamla kärringar som var och en ska ha en 10 min lektion på hur internetbanken funkar när dom står i kassan på banken. Tappade nästan fattningen idag när jag stod och köade och hade två sådana framför mig och själv hade tokbråttom och ett 20 sek ärende i kassan.
Var till slut tvungen att ge upp fast det var jag som stod på tur, när hon la till "men jag förstår ändå inte" ~x(

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#158702 De som startar tråd nr 30 om vilken vedklyv/maskin som är bäst.

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Robertberg  
#158710 Folk i största allmänhet.

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Kjell S  
#158718 Att vi börjar tydligen få amerikansk alzheimer - där har det gått så långt att de måste påminnas efter varje reklamavbrott...

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Herr Krånglin  
#158746 Skotar sjukan !!

Symtom .

Lite virke = jättebråttom köra extra , kan inte va ledig. Dricka kaffe med skördarn =omöjligt

Mycket virke= Långa raster, sluta tidigt komma sent .

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#158752 Folk som inte kör jänkare
Folk som inte anser att Facebook är skiitviktigt
Folk som har annan politisk uppfattning än jag

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#158753
jan larsson skrev:håller med om telefonsäljare o meningslösa undersökningar det liknar mest terror.


Lite OT men jag har funnit en bra medicin för detta... speciellt undersökningar .. då frågar jag alltid:
-Vad får jag för det ??? O:-)
-????????? hmmmm ingenting...
- så du förväntar dig att jag ska gratis ställa upp med upplysningar som du ska SÄLJA?? :p
Klick i luren...
Funkat varje gång hittils..

Om jag sen fått en penna eller en nyckelring eller 100:- till exempel är ointressant men business är business och inte välgörenhet

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).