Skojigt/Galet

Stora mytomantråden

83 inlägg 27633 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Stora mytomantråden

totte  
#148380 Skall vi verkligen tro på det? :D

Elmia
Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

TimmberJack  
#148454 Min uppkörning....


Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

vedhandlaren  
#148458
TimmberJack skrev:Min uppkörning....



här i denna tråden får man inte ljuga, detta var min uppkörning

Användarvisningsbild

Re: Stora mytomantråden

santatorp  
#148459 Uppkörning !! ? det var ju bara övningskörning

Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

Engelthon  
#148537 Hmmm. Det där är ju inget :lol: Då ska ni se när jag vallar 240 turbon =))

Användarvisningsbild

Re: Stora mytomantråden

totte  
#148539 Patetiska hobbyister! Vänta bara tills jag har drevat om 2CVtracen, då jäklar skall ni få se på åka av, när jag släpper alla hästkrafterna lösa så kommer hela trakten att skaka och det kommer att registreras till nånstans mellan fem och sex på Richter-skalan. Efteråt kommer dom att få skotta bort gummi med hjullastare, det kommer att gå åt 14 billass bara för att fylla igen spåren och i Ryssland kommer befolkningen att fundera på varför himlen förmörkas av ett svart rökmoln. Då kommer vi att kunna börja snacka om att åka!

Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

Jimmy_Nilsson  
#148541
totte skrev:Patetiska hobbyister! Vänta bara tills jag har drevat om 2CVtracen, då jäklar skall ni få se på åka av, när jag släpper alla hästkrafterna lösa så kommer hela trakten att skaka och det kommer att registreras till nånstans mellan fem och sex på Richter-skalan. Efteråt kommer dom att få skotta bort gummi med hjullastare, det kommer att gå åt 14 billass bara för att fylla igen spåren och i Ryssland kommer befolkningen att fundera på varför himlen förmörkas av ett svart rökmoln. Då kommer vi att kunna börja snacka om att åka!

Du har ändå ingen chans mot min Honda Crx. Köpte ett öppet luftfilter från Bsr så nu gör bilen låga 8or på strippen. Funderar lite på att sätta på lysande spolarmunstycken också för att kunna köra 7or med den

Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

dexter  
#148583 Lyckades få ut 60 lass me min 1710A. Dock tog de mig 7.5 intensiva timmar. När ja berätta för chefen att ja bar ut ca 840ton på 7.5h så svimmar fanskapet! Vekling..

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).