Skogsarbete

Skördar förare i dalarna söker jobb

5 inlägg 2609 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skördar förare i dalarna söker jobb

joffaboy  
#135854 hej !!

jag är en kille på 23 år som jobbar i skogen sedan 4 år tillbaka, jag är självständig och klara mig bra själv. jag har kört skördare i 3år och skotare i 1år. det mesta av körningen har varit i gallring även en del slutavverkning. maskiner som jag är bekant och van med är john deere 1270 och john deere 1110. jag har även stor vana att skruva med maskinerna. kan självklart tänka mig att prova andra märken också. jag bor i södra dalarna och är i dags läget anställd sedan 3 år tillbaka. Men tiden känns rätt att söka sig vidare. vid frågor hör gärna av er

MVH Johan 073-7634951



   TS
Avatar Fallback

Re: Skördar förare i dalarna söker jobb

joffaboy  
#143808 detta gäller fortfarande

MVH Johan

   TS
Avatar Fallback

Re: Skördar förare i dalarna söker jobb

joffaboy  
#145780 denna annons gäller inte längre har fått nytt jobb börjar på måndag, ska börja jobba i norge.

MVH johan

   TS
Avatar Fallback

Re: Skördar förare i dalarna söker jobb

Trähitler  
#147337 lycka till, hur fick du nys om jobb i norge som ?

Avatar Fallback

Re: Skördar förare i dalarna söker jobb

joffaboy  
#147408 idag kör jag skördare i slutavverkning i trysil, åt trysil kommune skoger, fick jobbet genom denna annons. dom ringde mig dagen efter jag hade uppdaterat den. dom hade sökt förare sen i våras. och som det verkar så är det större brist på bra förare i norge än i sverige.

MVH johan

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).