Skogsarbete

Kan detta vara nått?

18 inlägg 7051 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Kan detta vara nått?

Lill Junior  
#138178 Kan de här vara nått att satsa på?
http://www.atl.nu/jobb/skordar-och-skotarforare



   TS
Avatar Fallback

Re: Kan detta vara nått?

Hema  
#138180 Hehe, det är nog en erfarenhet för livet. Jag är alldeles för frusen av mig o Sibirien... :)

Användarvisningsbild

Re: Kan detta vara nått?

Gustav-vasa  
#138185 Var därborta i början av 90talet , hoppas det har ändrat sig.Då var det inte så lätt att få det hela att funka. men tiderna har väl ändrat sig får man hoppas. Men en upplevelse är det för resten av livet kan jag lova.

Användarvisningsbild

Re: Kan detta vara nått?

Thunborg  
#138192 Blev erbjuden jobb i australien i slutet av 90 talet , tackade då nej ..... har ångrat det några gånger . Hur det en går att jobba utomlands är det ett minne för livet . Har du inte familj här i sverige så SÖK , annars sitter du som jag och ångrar dig om 20 år ..

Avatar Fallback

Re: Kan detta vara nått?

ume  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#138195 Jag var i frankrike å körde efter en storm -00, skitfränt, man kunde inte prata me nån men ändå funka de å man förstod varan, helt klart ett minne för livet! Bara å dra om du får säger ja!!

Användarvisningsbild

Re: Kan detta vara nått?

Lill Junior  
#138215 Skickade iväg en ansökan iaf, är ju värt att pröva. Oavsett om man stannar en vecka lr en månad så är de ju ett minne för livet.

   TS
Avatar Fallback

Re: Kan detta vara nått?

ryared  
#138224 Undra vad lönen är?

Avatar Fallback

Re: Kan detta vara nått?

Klas  
#139128 Ackord, skulle jag tro.

Avatar Fallback

Re: Kan detta vara nått?

Kalajsen  
#139131 Återkom gärna och berätta ur det gick!

Avatar Fallback

Re: Kan detta vara nått?

Bonden/Ramnäs  
#142132 hur blev det?

Användarvisningsbild

Re: Kan detta vara nått?

Lill Junior  
#142190 Inte hört ett ljud än, men väntar med spänning....=)

   TS
Avatar Fallback

Re: Kan detta vara nått?

Bonden/Ramnäs  
#142846 låter härligt.. var sugen på att söka men såg länken för sent :(

Användarvisningsbild

Re: Kan detta vara nått?

Nico1651  
#144197 Hur gick det? finns det några som har hört från dem. Jag kallade dem, men de aldrig ringde tillbaka.

Avatar Fallback

Re: Kan detta vara nått?

Klas  
#144382 Nope, sökte också men inte hört något.

Användarvisningsbild

Re: Kan detta vara nått?

Lill Junior  
#144691 Har pratat med deras svenske förman, dom sökande som var intressanta för jobbet skulle träffas i sthlm för 2 veckor sedan för personliga möten. Tackade nej pga arbetstiderna(2 månader, 3 veckor ledigt). Lönen var 30000 efter skatt + 4 kr/m3, dom tog endast ut timmer å veden fick ligga kvar. Resor, boende & 3 mål mat per dag ingick.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).