Öppna kategorin

Plantronics Voyager PRO Plus headseat

14 inlägg 4581 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Plantronics Voyager PRO Plus headseat

skogstok88  
#138975 hejsan jag tänkte byta headseat tänkte med om att fråga er som har erfarenhet av denna manick kan skriva några rader om de är något att ha



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

Uttern  
#139004 Riktigt riktigt bra. Finfin ljudkvalité och bra bullerreducering. Sitter bra på örat.. på mig i alla fall!
Nackdelen är att dom är rätt vindkänsliga.. men sitter du i maskin eller i bilen är ju inte det något större bekymmer.

Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

grävskördarn  
#139011 har haft två stycken nu och är mer en nöjd. men som sagt lite vindkänslig.

Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

timberjack810c  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#139041 Mycket bra! Bra batteritid och fin ljudkvalite.
Det ända negativa är väl att det är ganska dyrt.

Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

skogstok88  
#139135 -men de säger ju att de är bra vid samtal när det blåser jag har just nu en liten sony ericsson headseat som funkar med vill uppgradera mig lite visst dom kostar en del men är det bra så är det

men hur är det och använde den om man har glasögon då sitter headseatet i gången eller ligger den utan på??

   TS
Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

Solhemsskog  
#139145 funkar bra men man får åka in å byta rätt ofta, högtalaren går lätt sönder och blir väldigt knastrig, likaså kan laddanslutningen lossna, har bytt min 3ggr nu men så länge de går på garantin så e de ju ingen fara...

Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

skogstok88  
#139313 Har ni något bra råd på ett bra headseat

   TS
Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

skogstok88  
#139323
Solhemsskog skrev:funkar bra men man får åka in å byta rätt ofta, högtalaren går lätt sönder och blir väldigt knastrig, likaså kan laddanslutningen lossna, har bytt min 3ggr nu men så länge de går på garantin så e de ju ingen fara...


kan det vara ett måndags exemplar?

   TS
Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

skogstok88  
#139326 ni som har denna headseat hur är det eller hur tror ni att de är att använda den om man har glasögon

   TS
Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

Solhemsskog  
#139328 naa inte 4 måndagsexemplar på raken, vet ett par till som också är inne å får sig en ny med jämna mellanrum

Användarvisningsbild

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#139399
skogstok88 skrev:ni som har denna headseat hur är det eller hur tror ni att de är att använda den om man har glasögon


Var inne på att köpa men köpte Jabra Wave i stället funkade bättre för mig i kombination med brillor :-B

Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#139439 Dessa funkar bra med glasögon, jag använder solbrillor plus keps med headsetet och det fungerar bra.

För övrigt har jag haft detta fantastiska headset i ett år nu och jag har inga nackdelar förutom kort taltid ( 6 timmar ) annars ar det kanon, sitter bra och blir inte obekvämt. Bygel runt örat är också kanon.

Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

skogstok88  
#139441 Okej... Funderar även på jabra extrem dem verkar ju ok

   TS
Avatar Fallback

Re: Plantronics Voyager PRO Plus headseat

Uttern  
#139475 Du får gå in till en butik och prova helt enkelt! :)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).