Skogsarbete

Skördar- /Skotarförare söker jobb

2 inlägg 1974 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skördar- /Skotarförare söker jobb

Willyj  
#137474 Tjena!

Jag heter Willy och är bosatt i mitten av västmanland. Jag gick i början av Juni i år ut Ösby naturbruksgymnasium med inriktning skog och arbetar för tillfället i Jämtland som skördar- och skotarförare i Contortagallring.
Eftersom jag är så ung så har man ett visst beroende av kamrater etc, så därför försöker jag nu skaffa jobb på närmare håll. (Västmanland, Södra Dalarna, och dess närhet.)

Som sagt så jobbar jag nu med skördare samt skotare i contorta gallring åt SCA.
På skolan har vi ägnat oss till största delen av slutavverkning och andragallring, både på skotar- och skördarkurserna.

Meriter: Grönt kort i natur/slutavverkning, skördare-/skotarutbildning, 3 årig gymnasieutbildning, Bra betyg, ADR, Heta arbeten, motorsågskort A-B, B körkort,
gräv/grävlastarkort samt hjullastare. Har även gjort naturhänsyns prov för SCA.

Ring gärna, men kollar även mailen.
Eller så skickar ni bara ett Pm eller komenterar här under.

Adress: Karbenningby 62 73892 NORBERG.
Tel: 0706116139
Mail: Aires_92@hotmail.com

Ps. Har ägnat mig åt maskiner hela livet, så märken och dylikt är inget problem! :smile:
Ha det fint! :grin:



   TS
Avatar Fallback

Re: Skördar- /Skotarförare söker jobb

skogsbjörn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#140976 tjena :) ska ev börja köra åt mats rehnberg som du kört åt å tänkte höra hur det är att jobba åt honom och köra åt sca? :)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).