Gallring

Hej vad tycks om hund i skotaren

62 inlägg 26210 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Hej vad tycks om hund i skotaren

skogstok88  
#136315 De är så att jag får ta med mig min hund i skotaren jag hade velat veta vad eran årsikt om detta av ren nyfikenhet..



   TS
Malwa
Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

Torgny  
#136326 har också med mej hunden i skotarn ibland bättre det än att den ska vara ensam men lite bök är det ju

Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

BM 35  
#136328 Vad är det för Hund st bernard?,,,Kan ju inte göra något om hunden får plats

Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

skogstok88  
#136345 det är en dvärg pinscher

   TS
Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

skogstok88  
#136348
Torgny skrev:har också med mej hunden i skotarn ibland bättre det än att den ska vara ensam men lite bök är det ju

på vilket bök blir det ?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

Kse  
#136352 Med en liten hund går det väl bra bara det inte är för brant och besvärligt.
Tycker bara synd om hundstackarn om man dunsar ner från en sten eller stubbe sådär så att njurarna nästan lossnar. En polares tjej har med sig hunden i dumpern, och vet dom som har det i grävare oxå men då är terrängen snällare

Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

skogstok88  
#136357 okej man får ju köra lite snällare över dessa hinder man ska ju själv kunna överleva

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

Kse  
#136363 Jo man får ta det lite försiktigt.
Du får göra en avfjädrad bädd åt voven.

Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

Torgny  
#136369
skogstok88 skrev:
Torgny skrev:har också med mej hunden i skotarn ibland bättre det än att den ska vara ensam men lite bök är det ju

på vilket bök blir det ?


typ när man behöver vända på stolen men han som kör skördaren har också hund med sej men han behö´ver ju inte snurra på stolen

Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

skogstok88  
#136374
Kse skrev:Jo man får ta det lite försiktigt.
Du får göra en avfjädrad bädd åt voven.


har du något bra förslag till avfjädrad bädd?

   TS
Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

plutten  
#136385 Hur är det med försäkringar såna gånger? Jag menar om hunden blir skrämd och det leder till någon olycka?

Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

Torgny  
#136410 det finns inga försäkrigar för sådant efter som det i reg beviset inte finns plats för medåkande

Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

skogstok88  
#136416 nää de finns inga försäkringar men börjar man en dag i taget så ska de nog gå bra

   TS
Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#136549 Brukade släppa min jämtstövare på morron innan jag började köra. Ibland kom hon med en älg rakt över hygget.

Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

skogstok88  
#136556 oj inte så trevligt man vill ju komma igång direkt på morgonen jag har dvärg pinscher tik på 7 månader som jag ska försöka ta med mig vet ej hur hon kommer att reagera ska bli bättre på inkallning

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).