Små skogsmaskiner och övriga maskiner

En tanke som föll mig in

4 inlägg 2664 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

En tanke som föll mig in

moraggarn  
#134877 Har länge vart sugen på en Lada Niva. Vill ha en sån som bus och jaktbil. Men så slog mig tanken plötsligt, borde inte en sån vara ett väldigt billigt alternativ till en fyrhjuling!! Lättmekade ska dom vara också. En Niva med en ATV timmerkärra bakom tycker jag låter som en hyfsad kombination att köra hem vinterveden med. Dom tar sig ju ta mig fan fram vart som helst nästan. Sug på den ett tag och kom med kommentarer



   TS
Avatar Fallback

Re: En tanke som föll mig in

Avslutat-03  
#134878 Nåja, visst har Nivan en hög framkomlighet men inte sjutton kan du braka in i skogen med den, åtminstone inte utan en rejäl ombyggnad. Du lär ju börja med att få på andra däck och fälgar.

Avatar Fallback

Re: En tanke som föll mig in

Nolltax AB  
#134948 Liten kompakt historia. Ett hjul i var hörn. FWD. -Eeh, talte vi om en Niva eller en fyrhjuling nu?

Användarvisningsbild

Re: En tanke som föll mig in

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#134955 http://www.blocket.se/halland/Jeep_wrangler_89_33799439.htm?ca=1_8&w=3
Bild

40000:-
jeep wrangler -89 .nybesiktigad ,nyskattad.rolig bil med tillhörande top (svart).stereo och fyrhjuls drift kontakt via e-post

Där har du roligare grej än ryssen.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar