Socialt (mer om oss)

Logmax skojjar till det =)

9 inlägg 4352 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Logmax skojjar till det =)

Herr Krånglin  
#134764 Såg den här annonsen förut tyckte den va klockren :grin:

http://www.blocket.se/vi/35242103.htm?ca=3



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Logmax skojjar till det =)

kalhygge  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#134771 Haha... hyffsat är kanske passande, jag kan ju inte uttala mej pga ej ägt ett 350.1...

Men komatsu får skylla sej själva, kan inte vi kunder få köpa en maskin som vi vill ha den byggd, eller ens utan aggregat, då kan de ju få pinsamma annonser med sina hyffsade aggregat, till priser som jag gissar är lägre än vad komatsu tar..

Användarvisningsbild

Re: Logmax skojjar till det =)

Lill Junior  
#134776 Chefen fick inte ens beställa H14 utan matarhjul, eftersom Rottne vägrade att leverera med finnskogsvalsen.....

Användarvisningsbild

Re: Logmax skojjar till det =)

masterchief  
#134788
Lill Junior skrev:Chefen fick inte ens beställa H14 utan matarhjul, eftersom Rottne vägrade att leverera med finnskogsvalsen.....

När var det?
Jag har haft välmöjligheten på både H8an o H14b.

Avatar Fallback

Re: Logmax skojjar till det =)

Herr Krånglin  
#134809
kalhygge skrev:Haha... hyffsat är kanske passande, jag kan ju inte uttala mej pga ej ägt ett 350.1...

Men komatsu får skylla sej själva, kan inte vi kunder få köpa en maskin som vi vill ha den byggd, eller ens utan aggregat, då kan de ju få pinsamma annonser med sina hyffsade aggregat, till priser som jag gissar är lägre än vad komatsu tar..




För några år sedan gick ju det , men det vart väll för populärt så det slutade man med.

   TS
Avatar Fallback

Re: Logmax skojjar till det =)

Robertberg  
#134827 "Komatsu 350.1 Valmet 350.1 skördaraggregat

Fabriksnytt skördaraggregat
Förbredd Maxidator
Exkl databox
Stålhjul

Hyffsat skick

Drifttimmar 0h 0 minuter"

Användarvisningsbild

Re: Logmax skojjar till det =)

Lill Junior  
#134861
masterchief skrev:
Lill Junior skrev:Chefen fick inte ens beställa H14 utan matarhjul, eftersom Rottne vägrade att leverera med finnskogsvalsen.....

När var det?
Jag har haft välmöjligheten på både H8an o H14b.


Fick den i Februari förra året, fick till svar av säljaren "att ska du köpa maskinen utan valsar får du va utan maskin". Körde 2000 timmar med orginalvalsarna innan vi bytte.

Avatar Fallback

Re: Logmax skojjar till det =)

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#134864
Lill Junior skrev:Fick den i Februari förra året, fick till svar av säljaren "att ska du köpa maskinen utan valsar får du va utan maskin". Körde 2000 timmar med orginalvalsarna innan vi bytte.



Skulle en säljare säga så till mej så skulle ja be dom dra åt h-e rent utsagt å vänt mej till nån som är mer intresserad av att göra kunden nöjd!!! nu kanske det inte är hela världen me just valsarna, men själva principen...
Att det inte går att välja vissa maskiner me annat än deras egna aggregat är ju värdelöst...

Avatar Fallback

Re: Logmax skojjar till det =)

Herr Krånglin  
#135140
nutte skrev:
Lill Junior skrev:Fick den i Februari förra året, fick till svar av säljaren "att ska du köpa maskinen utan valsar får du va utan maskin". Körde 2000 timmar med orginalvalsarna innan vi bytte.



Skulle en säljare säga så till mej så skulle ja be dom dra åt h-e rent utsagt å vänt mej till nån som är mer intresserad av att göra kunden nöjd!!! nu kanske det inte är hela världen me just valsarna, men själva principen...
Att det inte går att välja vissa maskiner me annat än deras egna aggregat är ju värdelöst...



Varför hålla på med nöjda kunder , de sysslar ju bara med skogsmaskiner :???:

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar