Arbetskläder för skogen

pfanner bokser

6 inlägg 4187 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

pfanner bokser

county  
#130890 skal kjøpe nye bukser. er det noen som har erfaring med disse buksene. klemte litt på buksene på elmia kjentes veldig fine ut.



   TS
Användarvisningsbild

Re: pfanner bokser

swe#kipp  
#130893 Jag har bara testat deras Galdiator själv och dom verkar sköna tycker jag, en skogshyuggare jag känner har ett par av deras "kevlar" byxor som han hatar !!
dom ligger i en garderob nästan oanvända han tycker dom är väldigt stela, tunga och varma men dom tål antagligen en kärnvapen explosion :)

Kan säga att jag är själv sugen på ett par Pfanner Galdiator när mina Husqvarna byxor går sönder !!!

Användarvisningsbild

Re: pfanner bokser

Vesslan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#130894
swe#kipp skrev:Jag har bara testat deras Galdiator själv och dom verkar sköna tycker jag, en skogshyuggare jag känner har ett par av deras "kevlar" byxor som han hatar !!
dom ligger i en garderob nästan oanvända han tycker dom är väldigt stela, tunga och varma men dom tål antagligen en kärnvapen explosion :)

Kan säga att jag är själv sugen på ett par Pfanner Galdiator när mina Husqvarna byxor går sönder !!!



Be din skogshuggande kamrat att skicka ett pm till mig så lägger jag ett bud på dem!

V

Avatar Fallback

Re: pfanner bokser

county  
#130979 jeg tittet selv på kevlar buksene, men jeg tror gladiator buksene ende slår både x-fit og comfor buksene. tror jeg bestillerett par i morra. driver i skogen med traktor og to tromlet vinsj så boksene får store påkjenninger

   TS
Avatar Fallback

Re: pfanner bokser

Apple farmer  
#130993 Får du bestilt disse noe sted i Norge? Det er et firma som heter Hogst og Rydding på Vestlandet som står som forhandler, men på nettsidene deres ser det ut som de driver mest med trebeskjæring, rydding av kraftlinjer og fjerning av problemtrær i hager o.l.?

mvh, Knut

Avatar Fallback

Re: pfanner bokser

county  
#131111 hei de skal vere til salgs flere steder, vet ikke hvor, det kommer ikke fram av hjemmesiden til pfanner. www.bjornerud-arnestad.no har jeg bestilt mine. håper de kommer i mora.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).