Skogsmässor

Nolia 2011!!

106 inlägg 47576 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

totte  
#130089
JD 2006 skrev:
trilla skrev:Jag kanske varit ouppmärksam men finns det skogsforumskepsar? Jag lär också drälla in på nolia nån av dagarna om jag bara får någon att sponsra mig med en fribiljett.



Jag säger detsamma.....var finns det kepsar?

Hade ju varit praktiskt med en sån på nolia ifall man hade en.


Såldes av Admin för ett par år sen tror jag, tog nog slut. Han har fixat nya till Elmia nu om jag minns rätt, men jag vet inte om det går att beställa den här gången.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Kse  
#130106 Då ses vi i Holmen korsningen kl12. ⏱
Man kanske skulle dra ner en norrlandsvagn så har man lokal oxå. :lol:

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#130124 Hmmm...ja okej då är ja med, tror nog inte det blir något Täfteå för min del...

Ska nog till Lycksele på fredagskvällen men det kanske är bra där oxå.

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

Gubben  
#130132 Jag och min anställde hänger på låset fredag morgon och vi stannar till lördag kväll tills vi blir utkastade.

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#130502 Har träffat och pratat med lite folk nu och det verkar som alla ska till Nolia!!

Kan nog bli riktigt mycket folk i år skulle jag tro.

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

totte  
#130508 Bra, bra! Jag är där på fredagen som sagt, vi ses! :grin: :grin:

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#130510
totte skrev:Bra, bra! Jag är där på fredagen som sagt, vi ses! :grin: :grin:


Bli ju perfekt det :grin:

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Fredrik Reuter  
#130511 Hej,
Ursäkta sent svar, fullt ös, (halvt) medvetslös (typ).

Kepsar finns kvar, oklart antal men mer än 15st iaf. Hinner troligtvis inte beställa fler innan Nolia, men det är så det är.
T-shirts finns också kvar, klart fler, kanske 40.
Dessutom finns 2st par skogsforumsbyxor (Blåkläder Garden byxa), men brodyr alt tryck, 1st C150, 1st C50. Finns intresse och kropp som passar finns chansen att komma över även dessa.

Skulle kunna börja ta emot beställningar mot bg-inbetalning direkt men det är lite tråkigt med porto som drar iväg uppemot 40.-
Det är inte heller 100 spikat om jag själv kommer till Nolia, men gör jag inte det så kan jag alltid skicka upp ett paket till KSE som erbjudit sig att ombesörja det hela isåfall (kanon).

Så, detta ska fixa, eller hur?

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#130516 Ok. Låter bra

De blir först till kvarn på Nolia då :lol:
Kan bli spännande när alla träffas vid Holmen och se alla konfunderade typer som står och lurar =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#130520
Skogshuggarn skrev:Vad rek ni för "schangdobelt" hotellboende i Umeå?, resp vettig camping (nära mäss), om man vill bo "rustikt" och dra med sig "Norrlandsvagnet",,,,,, :D


Tror det blir halvdåligt med camping nära mässan. Närmast blir nog umeå eller rödviken i nordmaling.. Hotell bor jag sällan i i min egen stad.

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

totte  
#130527 http://www.visitumea.se/
http://www.xn--hotellume-e3a.com/

I Vännäs:
http://www.hotelvannas.se/

I Nordmaling:
http://www.levarhotell.se/

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#130591 finns ju vandrarhem i hörnefors, vilket är gångavstånd till noliaområdet, (ca 40 meter från mitt plantupplag) väldigt smidigt om man råkar få i sig lite större mängder alkohol dagen före då polisen brukar ha en tendens till att vara på sådana mässor "dagen efter"
finns väl även en camping i norrmjöle som ligger en mil eller så från området.

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Skogshuggarninorr35  
#130595 Va Alkohol, inte ska ni väl dricka sånt på nolia? :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

totte  
#130602
Skogshuggarninorr35 skrev:Va Alkohol, inte ska ni väl dricka sånt på nolia? :mrgreen:


Inte på, men vid :D

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Skogshuggarninorr35  
#130622 :mrgreen: :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).