Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

Vi som välkomnar molnen....

7 inlägg 2906 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vi som välkomnar molnen....

weilan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#129074 Vi gillar våra jobb därute i skogen i maskinerna, men trots repfria rutor(få som har de, men nån finns alltid),o solgardiner, så tror jag vi alla har en sak gemensamt.......vi hatar jobba i solsken!!!!, Nu verkar de iaf bli molnigt väder här nere isödra götaland, o de uppskattas, o gärna en hel del regn, så maskinen blir kvitt allt damm o pollen



   TS
Olofsfors skogsmaskinsband
Användarvisningsbild

Re: Vi som välkomnar molnen....

viktor meck  
#129075 tänk lite på oss som jobbar utanför hytten ochså :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Vi som välkomnar molnen....

Mäki  
#129078 Det är helt rätt att man hatar solen och tycker om moln när man sitter i hytten.
Men det kommer en tid efter att man suttit i hytten också, då får solen gärna skina.
Så för min del så får solen skina hela tiden och jag vill absolut inte ha något regn ännu på några veckor så att det hinner torka upp i skogen.

Vill man inte ha sol när man kör så kör på natten 8)

Användarvisningsbild

Re: Vi som välkomnar molnen....

Kse  
#129090
Mäki skrev:Det är helt rätt att man hatar solen och tycker om moln när man sitter i hytten.
Men det kommer en tid efter att man suttit i hytten också, då får solen gärna skina.
Så för min del så får solen skina hela tiden och jag vill absolut inte ha något regn ännu på några veckor så att det hinner torka upp i skogen.

Vill man inte ha sol när man kör så kör på natten 8)

Ja nu är det såpass jävligt byggt här uppe att på sommaren slipper man den inte ens då :grin:

Användarvisningsbild

Re: Vi som välkomnar molnen....

viktor meck  
#129109
Kse skrev:
Mäki skrev:Det är helt rätt att man hatar solen och tycker om moln när man sitter i hytten.
Men det kommer en tid efter att man suttit i hytten också, då får solen gärna skina.
Så för min del så får solen skina hela tiden och jag vill absolut inte ha något regn ännu på några veckor så att det hinner torka upp i skogen.

Vill man inte ha sol när man kör så kör på natten 8)

Ja nu är det såpass jävligt byggt här uppe att på sommaren slipper man den inte ens då :grin:




flytta då :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Vi som välkomnar molnen....

totte  
#129125 Åh, det jämnar ut sig, på vintern slipper han den helt ett tag.

Användarvisningsbild

Re: Vi som välkomnar molnen....

Kjell S  
#129145 Helt fel jobb vi har...
Tar ner skuggan hela tiden.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).