Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Polaris 500ho -08

8 inlägg 4578 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Polaris 500ho -08

skogsbaronen  
#127385 Hej.
Ngn som är expert på Polaris sportsman atv?
displayen på min Polaris sportsman har slocknat och 4-hjulsdriften går ej att koppla in heller, Vad kan det vara för ngt problem?.



   TS
Avatar Fallback

Re: Polaris 500ho -08

MrEast  
#127398 Det är displayen som är problemet, när inte den funkar går det inte koppla in 4 hjulsdriften.
Verkar som det mesta styrs från datorn som sitter i displayen, en kompis har fått byta 2ggr pga olika problem med "displayen".

Avatar Fallback

Re: Polaris 500ho -08

skogsbaronen  
#127407 Ok, då vet jag . Har lämmnat in den på verkstan, få se vad en ny display kostar.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Polaris 500ho -08

trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#127438 Ser fram emot facit på denna frågeställning.

Avatar Fallback

Re: Polaris 500ho -08

kallen  
#127451 På artic-cat hjälper det att ta av och på batteri polen när displayen slocknat efter att batterit laddats ur.
Kanske är så att displayen är sönder men kan vara värt ett försök.

Avatar Fallback

Re: Polaris 500ho -08

skogsbaronen  
#127462 Facit kommer inom kort, hoppas jag. Men det verkar vara ngt el-fel iaf, den funkade till och från sen la den av helt.

   TS
Avatar Fallback

Re: Polaris 500ho -08

skogsbaronen  
#128098 Hej; här kommer svaret, Dt var ngt jordfel i fyrhjulingen sa dom på verkstan!!! Nu varkade den funka iaf, ska hämta hem den imorgon och åka ut och testa den =)

   TS
Avatar Fallback

Re: Polaris 500ho -08

skogsbaronen  
#133912 Det var displyen som var felet, =)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).