Skogsarbete

Skogsjobb sökes i sundsvall!

5 inlägg 2757 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skogsjobb sökes i sundsvall!

skogsbjörn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#118789 Är en yrkeshögskolestudent på Älvdalens utbildningscentrum med en treårig skog och jakt utbildning i bagaget, läser en ettårig YH Utbildning med inriktning skogsmaskinförare/skogsvårdare som påbyggnad. Utbildningen slutar i Maj och jag tänkte därför börja höra mig om efter lite jobb till våren/sommaren.

Har i en tidigare tråd eftersökt skogsmaskinsjobb men även röjningsjobb och markberedning är av intresse.
Har:
B-körkort
Grönt kort i skogsvård
Grönt kort i röjning
Grönt kort i Gallring
ADR skog
Traktorkort
Heta arbeten cert.
motorsågskörkort A och B

Har erfarenhet av röjning från gymnasiet och praktik.
Är social, flitig och funkar bra i arbetslag



   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsjobb sökes i sundsvall!

Svahn  
#125955 bor du i sundsvall? åk in på holmen kontoret eller mellnaskog. så kan du fråga om de är nån entreprenör som vill ha en erbetare. hade du bott i hudik hade du fått jobb :wink:

Avatar Fallback

Re: Skogsjobb sökes i sundsvall!

skogsbjörn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#127099 Okej ja det gör jag. Har sökt jobb på holmen, de sökte två till iggesundsdistriktet, det är inte så långt från sundsvall men jag ska höra mig för mer :)

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsjobb sökes i sundsvall!

axwell  
#127102 Tynderöskog(Timrå) har annonserat i minst tre omgångar med någon veckas intervall.

Avatar Fallback

Re: Skogsjobb sökes i sundsvall!

skogsbjörn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#127221 Okej tack för tipset!

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).