Bilar

Firmabil

38 inlägg 25969 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Firmabil

tullan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#126218 ford kommer med en ny Ranger i slutet av året....ser fet ut så man kanske ska lugna sig

http://www.autoblog.com/2010/10/14/all- ... the-globe/

   TS
Användarvisningsbild

Re: Firmabil

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#126292
Gubben skrev:Har redan provat en. Jag föll som en fura i en höststorm. Bara motorljudet ger ståpäls och att den tar mer diesel var väl skit samma en 1/2 liter hit eller dit spelar inte så stor roll för min del den tar ändå mindre än traktorn. Bilen är ändå det viktigaste man har för kommer jag inte till skogen så blir det inga pengar ändå.

Haha. ja det lät ju häftigt.
Nå men om det hänger på nån dec hit eller dit så ska man se sig om efter nåt billigare ändå.

Avatar Fallback

Re: Firmabil

tullan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#126833 Har någon provat navara med v6an? Verkar vara en fin motor.....men den blir rätt dyr :)

   TS
Avatar Fallback

Re: Firmabil

weilan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#127034 Tycker de e rätt skoj egentligen, ALLA, iaf nästan alla, klagar över dålig lönsamhet i skogen, men när de kommer till firmabil....ja, då finns de hur mkt pengar som helst i firman...

Användarvisningsbild

Re: Firmabil

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#127037 Läs inlägget ovan ditt Weilan, där diskuteras minipickis men ändå med reservation för pris.

Avatar Fallback

Re: Firmabil

Bengt.Svensson  
#127049
weilan skrev:Tycker de e rätt skoj egentligen, ALLA, iaf nästan alla, klagar över dålig lönsamhet i skogen, men när de kommer till firmabil....ja, då finns de hur mkt pengar som helst i firman...

Det är likadant överallt - känner du någon som har en fast anställning och är nöjd med lönen?? Alla har dåligt betalt men har ändå råd med villa och V70. Men du har en poäng i att man kan inte äta sig mer än mätt.

Avatar Fallback

Re: Firmabil

foton  
#127057 Slurfi tycks leva i en annan värd där man inte behöver ta hänsyn till kostnader på samma sätt som vi skogsknegare.

Användarvisningsbild

Re: Firmabil

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#127061
foton skrev:Slurfi tycks leva i en annan värd där man inte behöver ta hänsyn till kostnader på samma sätt som vi skogsknegare.

Så kan det ju vara, men jag påpekade bara felet i Weilans påstående.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).