Öppna kategorin

gymnasium

10 inlägg 2788 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

gymnasium

porre123  
#124452 vilket gymnasium är bäst respektive sämst på skogsbruk sidan



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: gymnasium

dexter  
#124500 ja gick på kvinnersta, bra lärare. framför allt på maskin sidan, dom offrar mycke av sin fritid för att eleverna ska få mer maskintimmar.

men nakdelen är mycke mobbing. jag blev mobbad i 2.5 år utan att ens lärarna "såg" det. de klarna för dom när ja samla hela lärarkåren på skolan ink. mattanter och städare och berätta hela mitt helvete..

Avatar Fallback

Re: gymnasium

blixxxt  
#124504
dexter skrev:de klarna för dom när ja samla hela lärarkåren på skolan ink. mattanter och städare och berätta hela mitt helvete..

Starkt gjort ^:)^

Användarvisningsbild

Re: gymnasium

svempus  
#124705
dexter skrev:ja gick på kvinnersta, bra lärare. framför allt på maskin sidan, dom offrar mycke av sin fritid för att eleverna ska få mer maskintimmar.

men nakdelen är mycke mobbing. jag blev mobbad i 2.5 år utan att ens lärarna "såg" det. de klarna för dom när ja samla hela lärarkåren på skolan ink. mattanter och städare och berätta hela mitt helvete..

det var jäkligt starkt gjort av dig. jag såg det inte och jag gick nog i samma klass som du...

håller med dig om att lärarna på kvinnersta framför allt på maskin sidan var riktigt bra att ha att göra med. fast mer maskintimmar hade ju inte skadat än dom man fick i maskin.

Avatar Fallback

Re: gymnasium

rottnematte  
#124707 Ösby naturbruksgymnasium i västmanland utanför sala :) där ska jag gå om ett år på linje skog

Avatar Fallback

Re: gymnasium

rottnematte  
#124708 ps: det var starkt gjort av dig dexter !!

Avatar Fallback

Re: gymnasium

porre123  
#124780 är du 96a eller

   TS
Avatar Fallback

Re: gymnasium

rottnematte  
#124928 ja

Avatar Fallback

Re: gymnasium

porre123  
#124952 nice

   TS
Avatar Fallback

Re: gymnasium

rottnematte  
#125004 aa ibland så ;)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).