Skogsröjning

Arbetssugna röjare

5 inlägg 3413 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Arbetssugna röjare

ROT-man  
#120960 Det verkar vara ett visst behov av att få fram röjare. Jag har fyra arbetssugna killar som kan gå igång i vår, helst i mellansverige. Om det finns mycket att göra så kanske jag kan ordna fler.



   TS
Stihl Motorsågar och Röjsågar
Avatar Fallback

Re: Arbetssugna röjare

Alltjanst-fbro  
#123172 hm ...

Jag lånar den här tråden och fyller på med ytterligare 2 arbetssugna röjare i mellan Sverige eller i alla fall jag + min son som går skogsutbildning på Kvinnersta och gärna rycker in på lov och helger. Tyvärr har min erfarenhet stått på ett fabriks golv i snart 20 år och vissnat men jag gick och röjde undertryckt i början på 90 talet och nu längtar jag tillbaka ut i skogen. Tanken är att sonen som har färsk röj utbildning får märka och jag får göra grovjobbet.

vi går på egen F-skatt (tristessen på fabriken fick mig att säga upp mig).

Avatar Fallback

Re: Arbetssugna röjare

ROT-man  
#123334 Kul att det finns fler som vill arbeta, bra info du lämnade. Givetvis har även vi F-skatt
Om någon vill bli "röjd" så maila till rotman@hotmail.se

   TS
Användarvisningsbild

Re: Arbetssugna röjare

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#123335 hur mycket tar ni för röjningen är det per hektar eller per timme?

Avatar Fallback

Re: Arbetssugna röjare

Alltjanst-fbro  
#123347 svårt att säga pris/hektar men övriga jobb ligger vi på 330kr/timme så jag hoppas att vi hamnar där tillslut med röjning också.
något billigare i början pga ring rostig.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).