--------------------------------------------------------------------------------------
HVA 560XPG.... än så länge....
Cruiser_no1 skrev:Det där med att diffa i surhål med mekanisk framdrivning, frestar nog inte grejerna hälften så mycket än när man fulldiffar med 20 ton på lasset uppför en backe med helbandad maskin.
Pendelarm skrev: Jag kom ihåg hur det var på skogsjan tiden. slangarna läckte från dag ett å det var trångt och bökigt, när man felsökte "provocerade" för att hitta en av alla läckor så small nästa slang!!
skogsjan695xl skrev:Pendelarm skrev: Jag kom ihåg hur det var på skogsjan tiden. slangarna läckte från dag ett å det var trångt och bökigt, när man felsökte "provocerade" för att hitta en av alla läckor så small nästa slang!!
Så var då inte den jag körde, på 20.000 timmar var slangarna till driften bytta 2 gånger.
Men visst alla maskiner är ju inte lika, tyvärr än idag, visa går bra, men tycker på tok för många nya maskiner krånglar
Pendelarm skrev:skogsjan695xl skrev:Pendelarm skrev: Jag kom ihåg hur det var på skogsjan tiden. slangarna läckte från dag ett å det var trångt och bökigt, när man felsökte "provocerade" för att hitta en av alla läckor så small nästa slang!!
Så var då inte den jag körde, på 20.000 timmar var slangarna till driften bytta 2 gånger.
Men visst alla maskiner är ju inte lika, tyvärr än idag, visa går bra, men tycker på tok för många nya maskiner krånglar
Hörru det där var väll inte så bra det blir ju en himla massa slang 2X 3 slangar x 4 hjul = 24 slang?