Socialt (mer om oss)

Knegarn på tv!

25 inlägg 11165 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Fredrik Reuter  
#122138 Jorå, tanken har slagit mig, men det är i gränslandet till vad man borde hålla på med...

Men ex http://www.teamviewer.com/sv/index.aspx skulle ju funka, kräver dock att du eller någon annan vänlig själ i Finland ställer upp och delar sitt skrivbord.

Lite meckigt och det är synd, tycker att både Yle och Svt borde kunna spärra upp IP numren mellan resp land iaf.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Knegarn på tv!

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#122140 Proxys är ett alternativ, smidigt och enkelt om man väl hittar en fungerande.

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

stegmaster  
#122228 Såg just et program om samma sak (dog inte knegarn) på Discovery "i can do that".
Var en kille som skulle utmana en van förare med John Deere/timberjack, efter å ha trenat lite först.
Var presisjonsfelling, kvisting och kapning var stokken skulle stanna i en fyrkant.
Var det samma i detta programmet med dig Knegarn??
Irriterande att det inte går att se. 😡

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Knegarn  
#125941 Såg precis att serien Magnus&Petski har börjat sändas på svt2 så nu får ni se mig i svensk tv :D
Idag är det 2 avsnittet av första säsongen och jag är med i 1 avsnittet av andra säsongen så det tar en tid innan det visas.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Valmet860.1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#125944 Det ska jag absolute se. Måste komma ihåg det bara :lol: Kanske någon vänlig själ påminner när ditt avsnitt sänds :smile:


Knegarn skrev:Såg precis att serien Magnus&Petski har börjat sändas på svt2 så nu får ni se mig i svensk tv :D
Idag är det 2 avsnittet av första säsongen och jag är med i 1 avsnittet av andra säsongen så det tar en tid innan det visas.

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Kse  
#176206 Kollade på programmet tidigare i veckan, hajade till när det syntes en skogsmaskin i tv´n.
Kul att få se Knegarn in action, dom var nog inte helt lätta att tas med dom grabbarna. :grin:

Det går i repris igen idag klockan 11:00 på SVT2 så passa på, klart sevärt.

Avatar Fallback

Re: Knegarn på tv!

JD 2006  
#176253 Ja det såg lite spännande ut med kameramannen som sprang överallt :???:

I övrigt var det ett bra inslag, gillade skarpt kommentaren när det inte hördes vara så krävande för tankeverksamheten att vara maskinförare. Då kom svar på tal :lol: :-bd

För övrigt såg maskinerna välskötta ut :smile:

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

wiktor  
#176255 att du vågar låna ut dina fina maskiner till såna statsbor :???: du måste fått bra betalt!! vilka idiotiska trädval! :shock: kul namn de hade på skotaren :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Knegarn på tv!

M_M  
#176363 En länk kanske?
Hittar det inte på svtplay....

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Kse  
#176370 Finns lite "Deleted scenes" på Youtube, dock inget från Knegarns program.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Uj0b9Xpffa0&feature=relmfu[/youtube]

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).