Socialt (mer om oss)

Knegarn på tv!

25 inlägg 11167 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Knegarn på tv!

Knegarn  
#122044 ikväll 20.30 finsk tid kommer ett program som heter "hur svårt kan det vara" det handlar om 2 killar som provar på olika yrken. i höstas var dom med mig en dag och testade på yrket skogsmaskinsförare.
ni svennar borde kunna se programmet på yle areena (play) efteråt. ja kan länka senare om det kommer upp där.
så önska mig lyck till, ja har inte sett det ännu så ja har ingen aning om hur jag framställs :)
programmet går på fst5 kl. 20.30



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

bodaedet  
#122055 Kul, då kanske man slipper se "Skavlan". Lycka till "Knegarn"

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

finskpinne  
#122063 Hur känns de att va kändis nu då!? :lol: Tyckte att dom nämnde idag på Radio X3M att SVT skall börja sända detta program snart också så då har ju även svenskarna möjligthet att se detta avsnitt.

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Knegarn  
#122070 http://arenan.yle.fi/video/1299871580066

testa om detta funkar i sve, annars så har jag oxå hört nått sånt att svt ska sända denna programserie

   TS
Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Knegarn  
#122072 kändis vet ja inte :) det känns inte så värst.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Skogshuggarninorr35  
#122073 verkar som jag måste flytta till finland för att se avsnittet
:???:

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Fredrik Reuter  
#122077 Va häftigt!
Synd att klippet endast gick att se i Finland vad det verkar.

Kan du inte filma med mobilen lr nåt framför skärmen Daniel och slänga upp den på YouTube...? :wink:

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

finskpinne  
#122086 Visste skogsägarn om att du hade två ytterst kompetenta praktikanter med dej i skogen!? :lol: Efter att ha hört på Magnus å Petski i radion i flera år skulle jag själv ha varit ganska tveksam att släppa in dem i min egen skog! :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#122093 håller med admin lägg upp på youtube

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Knegarn  
#122094
finskpinne skrev:Visste skogsägarn om att du hade två ytterst kompetenta praktikanter med dej i skogen!? :lol: Efter att ha hört på Magnus å Petski i radion i flera år skulle jag själv ha varit ganska tveksam att släppa in dem i min egen skog! :mrgreen:
:???:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

masterchief  
#122095 Wtf är inte finalnd med i EU 😈

Avatar Fallback

Re: Knegarn på tv!

JD 2006  
#122097
masterchief skrev:Wtf är inte finalnd med i EU 😈


Ja man kan ju fundera varför det var så strikt om sändningarna från just Finland 👎

Avatar Fallback

Re: Knegarn på tv!

tantgron  
#122126
JD 2006 skrev:
masterchief skrev:Wtf är inte finalnd med i EU 😈

Ja man kan ju fundera varför det var så strikt om sändningarna från just Finland 👎

Samma sak på SVT, eller trodde ni att SVT i motsats mot YLE hade alla program tillgängliga för hela världen? ;)

Riktigt kul att se Knegarn! Hollywood nästa! :D

Avatar Fallback

Re: Knegarn på tv!

JD 2006  
#122133
tantgron skrev:
JD 2006 skrev:
masterchief skrev:Wtf är inte finalnd med i EU 😈

Ja man kan ju fundera varför det var så strikt om sändningarna från just Finland 👎

Samma sak på SVT, eller trodde ni att SVT i motsats mot YLE hade alla program tillgängliga för hela världen? ;)

Riktigt kul att se Knegarn! Hollywood nästa! :D


Jaha....jag har aldrig tittat på någon tv i ett grannland förut så det var nytt för mig iaf.

Användarvisningsbild

Re: Knegarn på tv!

Knegarn  
#122135 admin eller nått snille borde ju kunna hitta på nått sätt att simulera en finsk ip så ni kan se det? eller är det sånt folk bara snackar om för att låta smarta? :D

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).