Skogsarbete

skördar job i Ryssland ?

7 inlägg 4335 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

skördar job i Ryssland ?

kaupang  
#12002 :!: Vårt företag driver skogsavverkning i Ryssland. Har två skördare och tre skotare.
Har behov av operatörer med erfarenhet.
Vi er et norsk bolag, med rysk dotterselsap.

Har många års erfaring från Ryssland, i huvudsak export av timmer och komponenter. Senaste året också avverkning.



   TS
Användarvisningsbild
Lill Junior  
#23470 Är ni fortfarande i behov av folk?

Avatar Fallback

Russland

kaupang  
#24167 Hei;

Ja, vi har behov av folk til Russland. E#n del ting har hendt siden okt. -07, men vi er fortsatt aktive i Russland, og trenger folk.

Send en PM, og vi kan se hvilke muligheter vi kan finne.

   TS
Avatar Fallback

Re: skördar job i Ryssland ?

22idjake  
#177376 i have operated ponsse beaver harvester in finland in first and second thinning and some clearfell work to for the past 8 months and caribou forwarder. I hold my finish uk working tickets ie F.M.O.C and work permit for finland. I can speak bassick finish but am picking it up quick know. can you help me can send you cv and any info needed am hard working and ready for emediate start

Jag har fungerat PONSSE Beaver skördare i Finland i första och andra gallring och en del clearfell arbete för att under de senaste 8 månaderna och caribou skotare. Jag håller mig avsluta Storbritannien arbetar biljetter säga FMOC och arbetstillstånd för Finland. Jag kan tala bassick yta men jag plocka upp det snabbt vet. kan ni hjälpa mig kan skicka CV och någon info som behövs är hårt arbetande och klara för Emediate start

olen toiminut PONSSE Beaver-harvesteri Suomen ensimmäisen ja toisen harvennuksen ja jotkut clearfell työtä viimeiset 8 kk ja caribou kuormatraktori. En pidä minun maaliin kuningaskunnassa työskentelevien lippuja eli FMOC-ja työlupa Suomessa. Voin puhua bassick maaliin, mutta olen picking it up nopeasti tietää. Voitteko auttaa minua voi lähettää ansioluettelonsa ja tiedot tarvitaan olen ahkera ja valmis emediate alku

Avatar Fallback

Re: skördar job i Ryssland ?

EddieOfSweden  
#178398 Hej jag ser att ni skrev för några år sedan men jag vill ändå anmäla mitt intresse.

Jag är en 25 årig kille som har gått på naturbruks gymnasiet Lillerud i Karlstad (skog) .
Jag har inte jobbat heltid med att köra skotare/skördare men jag har varit på en stor bondgård ett par år och där kört skotare från och till så det är inga problem.
C körkort

Vore kul med lite äventyr.
Skriv gärna till mig på EddieOfSweden@live.se

MVH Eddie

Avatar Fallback

Re: skördar job i Ryssland ?

turboronta  
#189363 Hejsan är mycket intreserad av deta jobb har kört skogsmaskin i 12år.
0725124809

Avatar Fallback

Re: skördar job i Ryssland ?

kaupang  
#189397 Hei
Takk for henvendelser. I øyeblikket er det ingen aktivitet på dette området, men ting er i forandring, og det kan kanskje snart komme noen muligheter.
Jeg skal holde kontakten, og kommer tilbake om noe skjer.
mvh. Bjørn

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).