Socialt (mer om oss)

tv-serier

31 inlägg 12037 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

tv-serier

dexter  
#119129 är det nån här på forat som följer nån tv-serie lite smått slaviskt? :lol: det kan vara alla olika sorters serier, komedi, drama, skog, kriminal osv.

själv tittar jag stenhårt på McLeods Daughters på kanal 9 och The big bang theory på 5:an. det är bara nåt jag inte får missa, jobbar jag så spelar jag in dom :grin:

så va har ni å tipsa om för bra serier? :P



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: tv-serier

masterchief  
#119138 Följer The Pacific slaviskt för tillfället 8)

Avatar Fallback

Re: tv-serier

slatte  
#119139 Själv följer jag inga serier just nu men jag har kollat på en del förut såsom.

Dark Angel
Prison Break
Lost
Kyle XY
Supernatural
Smallville
Simpsons
FlashForward
One tree hill
Jericho

Säkert fler som jag har glömt men men.
Tycker att Dark Angel är en grym serie speciellt de sista 3 avsnitten.
Jericho var ju bra också men den la de också ner, verkar som jag fastnar för serier som ingen annan gillar eftersom de läggs ner :p

Avatar Fallback

Re: tv-serier

88nsn  
#119140 man får ju inte missa dansbanan i täfteå. lyteskomik på hög nivå.

Avatar Fallback

Re: tv-serier

mrtornqvist  
#119153 svamp loggers bland annat

Användarvisningsbild

Re: tv-serier

Kse  
#119154 Lost var ju en favorit, nu är det Stargate universe som gäller.

http://stargate.mgm.com/view/series/3/index.html

Avatar Fallback

Re: tv-serier

dexter  
#119212
mrtornqvist skrev:svamp loggers bland annat

de är en serie ja kolla på lite sporadiskt. den är riktigt roligt å kolla på ibland, men dom verkar ha massa gammalt skit som bara går sönder :surp:

   TS
Avatar Fallback

Re: tv-serier

Leatherface  
#119230 Fan; är det en skogsmaskin så kan du ge dej fan på att den går sönder!!! ny som gammal.......................

Avatar Fallback

Re: tv-serier

inkazar  
#119231 Jaaaa, de blir ju en del, men de som ja följer slaviskt (sett alla nuvarande avsnitt) är: Chuck å NCIS.

NCIS har en ganske dunkel komik, om man tittar på alla NCIS avsnitt i följd så märker man en massa internskämt som man inte förstår om man bara tittar på de sporadiskt.

Chuck, jaha du, den har mkt, en nörd som klantar till det mesta men löser de på ngt vis alltid, och en het brud som inte behöver klä av sig för att visa sig som en bomb (dock händer de att hon gör de ibland :grin: ).

Användarvisningsbild

Re: tv-serier

Torparn79  
#119232
inkazar skrev:NCIS har en ganske dunkel komik, om man tittar på alla NCIS avsnitt i följd så märker man en massa internskämt som man inte förstår om man bara tittar på de sporadiskt.

det är väl den bästa serien genom tiderna och man bör nästan se den 2 gånger för att hänga med i..
det finns ju en röd tråd igenom hela serien..

Avatar Fallback

Re: tv-serier

inkazar  
#119233
Torparn79 skrev:
inkazar skrev:NCIS har en ganske dunkel komik, om man tittar på alla NCIS avsnitt i följd så märker man en massa internskämt som man inte förstår om man bara tittar på de sporadiskt.

det är väl den bästa serien genom tiderna och man bör nästan se den 2 gånger för att hänga med i..
det finns ju en röd tråd igenom hela serien..


Heeelt klart, inte många serier som klarar av att ge en 6 favorit karaktärer i en å samma serie, sen så är ju dom röda trådarna galet spännande!

Användarvisningsbild

Re: tv-serier

GremoNiclas  
#119248 Jo, några serier/program är det väl.

The Pacific - Bra grejer men Band of brothers är bättre. HBO kan sina saker!
Dom kallar oss artister - Introtruddelutten är störtskön, dock inte (enbart) pga av den som jag tittar.
På Spåret
House
Vinterstudion

Bästa serien ever? Kan vara Gilmore Girls! :grin:

Användarvisningsbild

Re: tv-serier

swe#kipp  
#119255 Dexter och House följs hårt men gillar även 2½men och the big bang theory !!

Och naturligtvis slukar jag alla skoghuggar serier och program som jag kan hitta på :=)

Användarvisningsbild

Re: tv-serier

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#119265 Kollade just Antikrundan från Kiruna, mkt skoj.

Användarvisningsbild

Re: tv-serier

svempus  
#119289 kollar på scrubs är väll det man följer lite på kvällarna. sen händer det väll att man kollar på cops, Stargate SG-1 och fuskbyggarna av och till när det går...

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).