Socialt (mer om oss)

SÖKER DALSEDSELEVER 76-78

8 inlägg 3477 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

SÖKER DALSEDSELEVER 76-78

grankarlsson  
#117655 tJENARE PÅ ER SOM LÄSER DETTA OCH HAR GÅTT PÅ DALS-ED NÅNGÅNG 1976-1978 DET VORE KUL MED LITE KONTAKT ÅTMINSTONE HÄR PÅ FORUMET, HÄLSNINGAR HÅKAN KARLSSON PS JAG VET VILKA SOM FÖRSÖKTE FÄLLDE NER JULGRANEN PÅ TORGET I ED.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: SÖKER DALSEDSELEVER 76-78

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117656 Det vet du inte alls. :oops:

Avatar Fallback

Re: SÖKER DALSEDSELEVER 76-78

grankarlsson  
#117823 jag kommer ihåg en ola o han hade en bil som välte väldigt lätt i kurvorna

   TS
Avatar Fallback

Re: SÖKER DALSEDSELEVER 76-78

grankarlsson  
#117824 desutom var nog granen illa ute under flera årskullar så det kan finnas en hel drös inblandade. :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: SÖKER DALSEDSELEVER 76-78

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117863
grankarlsson skrev:jag kommer ihåg en ola o han hade en bil som välte väldigt lätt i kurvorna


Jaså han! Nej honom känner vi inte! :oops:

Avatar Fallback

Re: SÖKER DALSEDSELEVER 76-78

grankarlsson  
#117918 Då blir det klurigare , jag får konsultera gamla klasslistor o se om minnet klarnar om nån skogsola i värmland

   TS
Avatar Fallback

Re: SÖKER DALSEDSELEVER 76-78

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117943 Jodå du är allt på rätt person. Jag kommer ihåg dig. Vi gick "driften" 78-79. Min rumspolare C-A har ju gått och blivit rikskändis med 2000 köttdjur på ett skjutfält i Skåne. Men resten av gänget har jag ingen koll på.

Avatar Fallback

Re: SÖKER DALSEDSELEVER 76-78

grankarlsson  
#180593 Hej igen , hur e de o vad sysslar du med? Var bor du ifall man e ute o åker nån gång?

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).