Skogsvagn (Huggarvagnar)

Ok vagn och pris för Nuffield?

7 inlägg 3022 visningar Svara, dela mm...   
FTG
Användarvisningsbild

Re: Ok vagn och pris för Nuffield?

Torparn79  
#116152 den funkar väl till Nuffe..
du behöver kanske inte lasta stakfullt.. ;)
en fördel i o m att du har en "liten" traktor är ju att det är ganska stora hjul på den så den rullar lite lättare..

Avatar Fallback

Re: Ok vagn och pris för Nuffield?

JF  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#116154 Den där kan du köpa på rent prov. Lirar det inte bra ihop kan du garanterat sälja den och minst få tillbaka pengarna, du kan nog även tjäna en slant på den. Men fundera inte för länge, den lär inte bi gammal på Blocket.

Användarvisningsbild

Re: Ok vagn och pris för Nuffield?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#116165 Den är redan såld! Hann inte ens komma hem från jobbet, jag är för usel på det här med Blocket. För träna upp snabbheten. :sad:

   TS
Avatar Fallback

Re: Ok vagn och pris för Nuffield?

JF  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#116386
Uvskogen skrev:Den är redan såld! Hann inte ens komma hem från jobbet, jag är för usel på det här med Blocket. För träna upp snabbheten. :sad:

Haha, jag känner igen mig. Dyker fynden upp gäller det att vara snabb som f-n....

Avatar Fallback

Re: Ok vagn och pris för Nuffield?

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#116396 Å den va ju så långt ifrån dej åxå... Du får nog vänta tills det dyker upp nån på närmare håll :lol:

Användarvisningsbild

Re: Ok vagn och pris för Nuffield?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#116397
nutte skrev:Å den va ju så långt ifrån dej åxå... Du får nog vänta tills det dyker upp nån på närmare håll :lol:


Javisst, det vore ju bra, 2 mil är ju alldeles på tok för långt :roll: :wink: . Visade sig dessutom att säljaren bodde granne med en av mina bästa kompisar så jag hade alla goda referenser. Men nästa gång, då jä-lar ska ingen hinna före!! 😡

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).