Före och efter jobbet

är värnamo ett bra val??

9 inlägg 4739 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

är värnamo ett bra val??

marcus_ford 3600  
#112746 Hej, då ska man snart välja gymnasium och undrar om värnamo är bra?? eller kan jag lika vell gå tenhults naturbruksgymnasium??? efter gymnasiumet blir det mest entrepend, typ alstor vimek minimaster ,, sälja brasved(gör jag redan) :lol: och manuel huggning :surp: tror ni det konceptet håller?? vet ej vad jag ska lägga denna tråd men tror det blir bra här



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: är värnamo ett bra val??

New holland patu  
#112789 Tror inte att konceptet håller, om du vill ha en skaplig lön.... Brasved är ju ett fint extraknäck förstås. Vad behöver man få in per timme till en alstor ex?

Användarvisningsbild

Re: är värnamo ett bra val??

221  
#112827 Har gått i vmo. o inget jag ångrar. dock 3års sen men de har nog inte blivit sämre snarare tvärtom. gör din praktik där el åk ditt o kolla!

Avatar Fallback

Re: är värnamo ett bra val??

sjohult  
#112828 hej jag har också gått i värnamo det är dom 3 bästa åren i mitt liv. det är inget man ångrar. som sag gör din praktik där så ser du hur det verkar

Avatar Fallback

Re: är värnamo ett bra val??

JD 810  
#112856 Gå inte i värnamo, dålig planering på lektionerna, ingen ordning, dåliga lokaler, mm. Vet själv för jag har jobbat där i 12 månader som instuktör på skogs utb.

PM:A om du vill ha mer info. jag ska berätta allt.

Användarvisningsbild

Re: är värnamo ett bra val??

221  
#112876 De va värst va de måste gått ner sig.. kunde väl va lite höns hus i bland men det fungera ju.. jobbar ulf o sune kvar?

Avatar Fallback

Re: är värnamo ett bra val??

marcus_ford 3600  
#112942 MINST 500 kr immen för en alstor
jd 810 ja jag vill ha mer info

   TS
Avatar Fallback

Re: är värnamo ett bra val??

Micke.Osby  
#113572 Går där nu (KY). Skördargrupperna e hyffsat bra, en helt ny komplett "E grupp" (1070 och 810) en grupp med en 1070e med 810D och en "D-grupp" (ska snart bytas mot E maskiner) men lärarna e det lite sådär med. Boendet suger rent ut sagt (iaf på våran våning) och han som har hand om boendet är helt inkompetent, ingen koll alls. Klassrummen e oftast slitna och har dålig ventilation. Finns ett par bra lärare, fast tyvärr är dom inte i majoritet. Rektorn e nyligen utbytt så jag hoppas på en förbättring.

Avatar Fallback

Re: är värnamo ett bra val??

Helmer95  
#185899 Värnamo är ett bra val för gymnasiet, kanske inte för ky-bas elever. går gymnasiet där nu och ky-basarna är ju för fan helt efterblivna :!:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).