Före och efter jobbet

Dags för skogsfolk att använda Twitter

5 inlägg 2614 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Dags för skogsfolk att använda Twitter

Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#79550 För er som använder Twitter och vill slänga käft om skog där kan väl använda hashtagen #skog på era inlägg.

Twitter, hashtag??? Vad??? Läs här:
Om twitter


//.D


Senast redigerad av Sundhult fre 19 mar 2010, 10:46, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Twitter-användare hör upp!

Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85926 Dags att allt skogsrelaterat taggas med #skog, så att man snabbt kan hitta intressanta inlägg.

Senaste inläggen med hastagen #skog här.

För er som vill vara med och twittra från er mobil så finns det flera möjligheter.

I en Android telefon föreslår jag att man går in på Android Market och söker på Seesmic.
De flesta telefoner (även äldre) går in på den här adressen via webbläsare i mobil telefonen: tw.j1ck.com

Skapa ett konto på Twitter om du redan inte har det. Sedan är det bara att skicka meddelande från skogen i maskiner, under fikaraster eller från skogsmässor. Inga problem att bifoga bilder mm.

Är det någon som undra något så fråga!

//.D (@sundhult på Twitter)

   TS
Avatar Fallback

Re: Dags för skogsfolk att använda Twitter

Nolltax AB  
#102754 Trodde slänga käft här dög gjorde.
Eller avses mobil slängas göras...?
Jag väger 115 kilo. Jag ryms ej i mobil.....

Användarvisningsbild

Re: Dags för skogsfolk att använda Twitter

Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#102761 Trilla skrev i en annan tråd:

Du sundhlt är ju ett steg mer digital än oss andra här.. vadan detta twitter, är det kul?


Inte lätt att svara snabbt på, så ni som är intresserade får läsa Har jag hamnat i en konstig sekt? på min blogg.

//.D

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dags för skogsfolk att använda Twitter

Fredrik Reuter  
#102830 Tjenare!
Jag använder (eller använde iaf) twitter och tycker det är bra, mest för företagandet dock.
Men det är ont om tid för tillfället så den som finns får gå till skogsforum då...

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).