Före och efter jobbet

Kontantkort

7 inlägg 2297 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Kontantkort

matz  
#102173 Har 500:- kvar på mitt kontantkort på tfn..nu byter jag operatör 30 sept...hur gör jag för att rädda pengarna på kortet, kan man köpa nåt med sms



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Kontantkort

haggloader  
#102177 Beror på vad du har för operatör, men annars kan du skänka pengarna till hjälporganisationer via mobilen t ex.

Användarvisningsbild

Re: Kontantkort

totte  
#102187 Brukar väl finnas en del nummer man kan ringa där det går kvickt att bränna upp pengarna, kolla annonserna i nån "herrtidning" :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Kontantkort

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#102189
totte skrev:Brukar väl finnas en del nummer man kan ringa där det går kvickt att bränna upp pengarna, kolla annonserna i nån "herrtidning" :mrgreen:


Så gjorde jag när jag skulle säga upp NMT-abonnemanget för en herrans massa år sedan, vi satt på jobbet och hade roligt åt olika, relativt dyra fruntimmersläten man kunde ringa och lyssna på. :-@

Bara det att jag hade räknat fel, potten var i själva verket nere på nästan noll när vi började ringa, så det slutade med att jag fick betala för nästan precis alla stönsamtal vi ringde :|

Kollegan fick roligt 2 ggr, jag endast en gång #-o

Detta misstag torde man väl i.o.f.s inte riskera göra med kontantkort.....

Edit: Jag litar vanligtvis på att Totte kan sin sak, men nog känns väl 071-nummer i porrtidningar lite 1900-tal, finns det verkligen fortfarande?

Användarvisningsbild

Re: Kontantkort

totte  
#102193
Edit: Jag litar vanligtvis på att Totte kan sin sak, men nog känns väl 071-nummer i porrtidningar lite 1900-tal, finns det verkligen fortfarande?


:lol: :lol:
Vet faktiskt inte, den här gången måste jag tillstå att jag inte "kan min sak", skulle i alla fall inte förvåna mig. 8)

Avatar Fallback

Re: Kontantkort

Robertberg  
#102225 Jag försökte ringa trevliga samtal när jag skulle byta operatör, men tydligen är det nu så att avgiften inte dras från telefonen, utan man får en papperslapp hemskickad!

Användarvisningsbild

Re: Kontantkort

totte  
#102228
totte skrev:
Edit: Jag litar vanligtvis på att Totte kan sin sak, men nog känns väl 071-nummer i porrtidningar lite 1900-tal, finns det verkligen fortfarande?


:lol: :lol:
Vet faktiskt inte, den här gången måste jag tillstå att jag inte "kan min sak", skulle i alla fall inte förvåna mig. 8)


Hehe, såg idag av alla ställen på näst sista sidan i Aftonbladet sport (skära fasan) en bunt annonser om telfondejting. fast det är inte 071 numera tydligen. Kan va nåt för den som vill blåsa slut på kontantkortspotten. :mrgreen:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).