Skogsvagn (Huggarvagnar)

Radio styrd visch

3 inlägg 2582 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Radio styrd visch

Sture Andersson  
#371545 Nån som har koll på patus radio styrda vinsch,
Tappa min dosa ut ur traktorn ner på cementgolvet ,efter det funka det inte .var i motagaren och kolla
och det tändes en lampa när jag trykte på dosan.Tryckte på några knappar i motagaren ,helt plösligt börga den fungera ,men hadde fott ett nytt sätt att funka .När jag trycker på knappen startar vischen ,men stannar inte förren jag trycker en gång till på knappen.Nån som har koll på detta ,det käns ju inte helt trygt ha det på det viset .Förut stanna den så fort jag släpte knappen.



   TS
FTG
Avatar Fallback

Re: Radio styrd visch

Hema  
#371591 Testa och slänga den i betonggolvet igen? Nej då, men du har väl helt enkelt råkat få in en annan typ av styrning, så ta kontakt med tillverkaren av styrningen så ska nog problemet lösa sig. Lycka till.

Användarvisningsbild

Re: Radio styrd visch

Ängagärdet  
#371756 Om det är en Teleradio, vilket det brukar vara, så finns programmeringsinstruktioner att hämta från deras hemsida. Se länken!
http://www.tele-radio.com/se/service-och-support/

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).