Traktorer och processorer

Fiat 65-90 pansar

8 inlägg 3428 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Fiat 65-90 pansar

Mikael W  
#487228 Har skaffat en fiat 65-90 dt med ålö lastare. Nån såm vet om det finns ett bottenpansar som passar till lastarens ramfäste?



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Fiat 65-90 pansar

Mikael W  
#501904 Eftersom det inte kommit nån kommentar, ett förtydligande. Med bottenpansar menas bukplåt.

   TS
Avatar Fallback

Re: Fiat 65-90 pansar

busholle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#501916 Kolla med skrotarna men troligen behövs det byggas om. Detta är sällan standardprylar utan de levereras färdiga till 80% för att slutanpassas hos montören.

Användarvisningsbild

Re: Fiat 65-90 pansar

kalhuggo  
#501925 Hade en 70-90 dt - 91 för länge sen, den var väldigt bra skyddad under med bukplåt i två delar under hela traktorn.
Är den borttagen?

Användarvisningsbild

Re: Fiat 65-90 pansar

halvproffs  
#501926 Kanske @Erre vet som kör Fiat i skogen? Ovanlig traktor här i skogen, vet inte en enda.

Användarvisningsbild

Re: Fiat 65-90 pansar

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#501931 Kolla finn.no ! Finns mycket mer i Norge hittade själv plåt till min mf... sen beror det på geografin också, jag bor i gränstrakterna o jobbar i Norge

Användarvisningsbild

Re: Fiat 65-90 pansar

Erre  
#501934
halvproffs skrev:Kanske Erre vet som kör Fiat i skogen? Ovanlig traktor här i skogen, vet inte en enda.

Har tyvärr dålig koll. Vi har bukplåt under vår men vi har ingen lastare.

Ringa eller maila traktorskrot som andra är inne på är nog vad man får göra om man inte låter tillverka själv.

Avatar Fallback

Re: Fiat 65-90 pansar

80-90  
#502060 Ölmestad har buk till din Fiat !!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).