Traktorer och processorer

Førlands 6400 tråd

29 inlägg 15030 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Førlands 6400 tråd

Førland  
#325786 Tenkte det var like greit å ha en samle tråd med div endringer/forbedringer jeg jør på valmeten så nå kommer det en til.Har hele tiden jeg har sittet bakover og kjørt kran irritert meg over litt trang bein plass.føler at knerne kommer for høyt opp noe som er plagsomt i lengden.en løsning er jo mere luft i setet,men det går jo utover sikten oppover,så jeg kom fram til at det måtte gjøres noe med gulvet.etter litt fundering og vurdering fant jeg ut at skrå kanten bak mot den lille ruta kan senkes til samme vinkel som resten av gulvet så nå er det kappet hull.neste steg blir å bytte ut rørene til hyd med slanger så jeg får max plass bakover.



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#325787 nå vet jeg at tlf må holdes andre veien jaja dere får snu på hodet som vanlig :wink:

   TS
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#325897 Fikk ikke gjort så mye med gulvet idag,plantet 500 gran etter jobb.men har tilpasset hyd slangene som skal erstatte rørene så de monteres imorgen, da kan gulvet bygges ferdig.

   TS
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#326052 Da er gulvet ferdig,setter inn setet imorgen når malingen er tørr.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Førlands 6400 tråd

Erre  
#326054 Snyggt!!!
:-BD

Användarvisningsbild

Re: Førlands 6400 tråd

stegmaster  
#326079 Flott jobb Førland. :-BD
Er alle ledningene som ligger løst på gulvet til stolen??? :surp:

Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#326087 Nei ledningene er til bryter i håndbrekk og kontakt som går igjennom gulvet,vil tro det er til baklys og knappene i skjermen for løft av trekkstenger.skulle likt å hatt et brukt glassfibertak å laget ruter i så sikten oppover blir bedre,ikke så greit å kappe på gefylen i orginaltak......

   TS
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#357182 Hei alle sammen,har sett en tråd her på forumet om en valmet med hjemmebygget skogstak men kan ikke finne den.Noen som vet hvilken tråd det er??

   TS
Användarvisningsbild

Re: Førlands 6400 tråd

totte  
#357208 Kan det vara denna tråd: skogsjan - Bygge av skogstak till valtra

Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#357216 Takk totte!! :-BD

   TS
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Robertberg  
#357253 Såg i en annan tråd att du har tvåspak bak till skogskranen, har du några bilder på den monteringen?

Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#357290 Det kan jeg ordne ikveld.

   TS
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Robertberg  
#357377 Brabra! Någon gång kommer det bli aktuellt i våran 6300, så är ju kul att få se så många alternativ som möjligt tills dess :smile:

Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

Førland  
#357446 Bilder kommer her....

   TS
Avatar Fallback

Re: Førlands 6400 tråd

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#357573 Inte funderat på liten gasdämpare till att hålla uppe den, kanske monterat så den har ettläge så den att den under läget håller den nere o över trycker upp den mot rutan

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).