Traktorer och processorer

Trima Plus manual

7 inlägg 5167 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Trima Plus manual

Schedvizz  
#319178 Eftersöker manual till Trima frontlastare +2.1p. Finns det nån vänlig själ som råkar ha en sån och kan skicka till mig.

Har försökt via Trimas hemsida men dom verkar ha driftproblem med mediabanken så det går inte komma åt manualerna.



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Trima Plus manual

ATK  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#319211 Det finns downloads på Trima 2.0 på Maskinisten forumet men det kanske
skiljer en del mot 2,1. Vad är det du behöver veta? Jag har nog en bok lig-
gande någonstans.

Avatar Fallback

Re: Trima Plus manual

Schedvizz  
#319592 Fick en manual av traktorhandlaren så det löste sig bra :grin:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Trima Plus manual

Aqualize  
#319726 Mediabanken verkar vara igång igen. Orkade inte leta reda på svenska manualen (det är så svårt att se vilken som det är) men fick ner en PDF för bl.a. 2.1+-serien.

Om det är ny laster, fick du inte med någon vid köpet? På min X36 låg den i tvärröret innanför gummiskydden. Tog lite tid innan jag upptäckte det! (hade visserligen läst igenom hela manualen innan köpet ändå).

Avatar Fallback

Re: Trima Plus manual

Schedvizz  
#319765 Var precis som föregående medlem att det låg att en manual i tvärröret men det tog ett tag innan jag tittade där 8)

   TS
Avatar Fallback

Re: Trima Plus manual

Blivande snickare  
#319766 Vilket rör kallas tvättröret?
Låter dumt att förvara manualen så att man inte hittar den! :lol:

Avatar Fallback

Re: Trima Plus manual

Schedvizz  
#319768 Tvättröret finns det nog inget :lol: , men lite dumt att dom inte medelar att manualen är placerad i tvärröret.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).