Traktorer och processorer

Valmet 205

6 inlägg 4078 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Valmet 205

bulten1  
#159517 Hejcon bacon! Är det nån här ute som kan föreslå ett vettigt försäljningspris på en Valmet 205. Årsmodell -90 eller -91 fyrhjulsdriven med lastare och endast 1900 timmar. Nya bakdäck och den har stått inne så den har ingen rost och är inte solblekt. Tycker själv att den är lite svårbedömd då jag inte själv kan komma på att jag sett så många av dom. Den är till salu om nån är hugad spekulant.



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Valmet 205

Berg 33  
#159593 Var en med på blocket för några veckor sen, den gick för 160 tusen +moms, den hadde lastare och ett frontmonterat snöblad, är inte så många till salu vad jag har sett

Avatar Fallback

Re: Valmet 205

bulten1  
#159665 Ja just det. De e en polare som ska sälja så jag har inte letat eller tänkt på att jag har sett nån. Men det är väl ungefär den pengen jag hade trott också. Jag tackar, så får vi väl ta och slänga ut en blänkare. Tack för svaret. Är det fler som har erfarenhet av ett dylikt monster så svara gärna.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Valmet 205

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#159670 Sök på Blocket på liknande 205 305 405 och lägg dig ngt över vad de begär, så lite timmar
måste ge ett högre pris.

Avatar Fallback

Re: Valmet 205

Blekingen  
#159695 En sådan traktor hade passat mig perfekt.
Verkar vara en ovanlig modell. Vet bara om en här i närheten.

Avatar Fallback

Re: Valmet 205

bulten1  
#159788 Tack för svaren. Jag tycker också att den verkar lite ovanlig. Men ett ungefärligt riktpris har jag fått så vi får se om den dyker upp på blocket framöver.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).